Depend Nail Polish Swatches

Hi, girls! Some time ago I swatched few Depend nail polishes and I thought I would show them all together in one post instead of showing each separately. 1 polish is from their regular line and 3 are from their last year's fall collection.

Depend 247 is a blue metallic shade. It has a very good formula. This polish is opaque in one coat, but for this swatch I used 2 coats. Application it's not hard, but there are visible brush strokes, although that's nothing that top coat or a bit more careful application can't save. This polish also drys pretty fast. It's from from their regular line.


Depend 310 is a blue shimmery shade. It looked very pretty in the bottle, but on nails it didn't impressed me that much. It has a good application and it needs 2 coats to be opaque.


Depend 313 was probably the most popular shade from fall collection. It's a dark purple shade with green shimmer. The shimmer is very nice visible on nails, it's not one of those "pretty in the bottle, but not visible on nails shimmer". Mine bottle had very strange brush, so I had to cut it. After that application was good. I used 2 coats. It's very pretty shade, but I have to admit it didn't impressed me so much as it did other girls. I swatched it, but I never wore as a manicure.


Depend 308 is another cute shade. It's a red jelly shade with golden shimmer. It has nice application, but it's sheer. I used only 2 coats here, but you can still see my nail line, so I would probably need another coat. 


As much as I know are all 4 shades still available in our DM drugstores. Do you have any of them? Which one is your favourite? Thank you for reading.

32 komentarjev

  1. Imam samo en Dependov lak ... mi je pa drug kar všeč :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni so njihovi laki odlični, ker so zelo dobre kvalitete, edino stekleničke so bolj majhne.

      Izbriši
  2. Sredinjska dva imam tudi jaz :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Nice colors! I love the violet one the most :) http://anesagill.blogspot.cz

    OdgovoriIzbriši
  4. Vijoličen je čudovit. Upam, da ga še dobim :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Po moje ga boš, pri nas še imajo to jesensko kolekcijo vmes med laki iz stalne linije.

      Izbriši
  5. Uuuu 313 super izgleda, cak mi je bolji od ovih plavih :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Saj šimer je lep v njem, ampak meni nekako ni všeč na meni.

      Izbriši
  6. Nisam cula za ovaj brend. :) Ali simpaticna mi je oranz-crvena nijansa.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim, da je švedska znamka. Drugače pa je kvaliteta lakov odlična. :)

      Izbriši
  7. I agree with you on 313: I bought it (I found a "last" bottle out of place in a DM) and swatched it but I was not that thrilled (not as much as I expected), so I sent it to a fellow blogger that had it in her wishlist!
    Anyway the red one is quite cute...308 *takes note*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. 308 is gorgeous, you gonna like it. :)

      Izbriši
  8. Odgovori
    1. I'm glad, you do. Great choice. :)

      Izbriši
  9. Kod nas,naravno,nema tih lakova u DM-u :((
    Prekrasni su mi svi,ali plavi... *.*!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zato pa so pri vas druge znamke. ;)
      Plava sta res lepa. :D

      Izbriši
  10. They all look really nice! Unfortunately, Depend nail polishes are not available in my country

    OdgovoriIzbriši
  11. 1. je meni najljubši njihov odtenek :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Nice shades, I liked the 3rd best of all :) And I would definitely try to mattify the 2d one :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I haven't mattiffy polish for such a long time, but I think it'll look great.:)

      Izbriši
  13. prvi mi nije napet ali ostatak fantastično izgleda, naročito taj ljubičasti :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vijoličen je bil večini favorit iz jesenske kolekcije. :)

      Izbriši
  14. kod prvog nikako ne volim ovaj finish i kako se vide crte, ali je zato ljubičasti divan, crveni isto tako zbog ovog sitnog shimmera, baš je poseban

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni to, da pušča črte, tudi ni všeč. Rdeč ima posebno mesto v moji zbirki. :)

      Izbriši
  15. Prvi izgleda kot bomba za štemplanje! Si ga morem ogledati. A to je iz one kovinske LE?
    Drugi modri je zelo lep, in prav tako rdeči. Imam podobnega( ampak res malo podobnega) od S-He in sem očarana =). Vijoličen pa mogoče res bolj očarljivo izgleda v steklenički, čeprav ni tako slab =)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uf, pa res. :) Ne, ni, ker sem ga dobila prej, preden je ta LE prišla v DM. Ta in še en podoben srebrn sta del redne kolekcije, za druge barve pa ne vem, če še so (poleg tistih v LE).

      Izbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3