Catrice Nail Polish Swatches Part 1

Hi, beauties! Catrice is changing their whole line of nail polishes in Spring and I still haven't show you a lot of their polishes I have from a current line. In Slovenia old polishes are already on sale, so I think it's about time, that I do that. They're going to change the formula of polishes, but few shades will come back (like George Blueney and some others). But mainly the shades will be new.

Today I'm going to show you 3 shades, that I swatched some time ago. Others I swatched today and they'll be on my blog later this week. Catrice is one of my favourites brands, when it comes to nail polish. They have good selection of colors and I love their formula. They work great for me. 

I'm a Lob-Star is an orangy-red creme shade. I really liked its formula, it made application very easy. Here I used 2 coats.


No Snow Patrol is a teal shimmery shade, one of my favourites from their current line. It has a bit thicker formula, but to me it didn't cause any problems by application. I love to combine it with Essence Mrs and Mr Glitter, they look amazing together. Here I used 2 coats.  


Hip Queens Wear Blue Jeans is a darker blue creme shade. There was an old version of this polish with a blue shimmer in it and last Spring, if I'm not mistaken, they brought it back, just without shimmer. I like the version without shimmer more (yap, I'm a huge fan of cremes), so I had to buy it. The application of this polish is a bit tricky, it's better to have less polish on the brush, it applys easier that way.  For this swatch I used 2 coats. 


Second part od Catrice nail polish swatches will be up in next few days (but before I have to show you some nail art manicures for the challenges). Do you have any of these 2 Catrice shades? What do you think about them? Thank you for reading.

24 komentarjev

  1. Par dni nazaj sem bila v tušu pa razmišljala a naj kupim ta No snow patrol in zdaj ko vidim kolk lepo zgleda mi je kar malo žal da ga nisem :)
    Sem pa vesela, da pride nova kolekcija. Bom vsaj iz te kaj kupila :):)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. No Snow Partloje je prečudovit, se ga splača imeti v kolekciji. :)
      Jaz tudi, komaj čakam, da bo tu, imam že nagledane lake. :)

      Izbriši
  2. Jap, No snow patrol imam :) Sestra podarila za božič :)
    Vsi trije so zelo lepi!

    OdgovoriIzbriši
  3. Prvi i poslenji su divni. Boje su bas vibrantne! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, meni sta tudi oba zelo lepa. :)

      Izbriši
  4. imam hip queens wear jeans ali verziju sa shimerom :D
    essence i catrice tako brzo mjenjaju svoje displeje, ja to više ne stignem pratit ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je verzija brez šimra lepša. :)
      To imaš pa prav, 2x na leto je res malo preveč.

      Izbriši
  5. Amazing colors :)
    They are so nice <3

    xxx

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you, they all really are nice. :)

      Izbriši
  6. mam petrol in hip, in jih res rada mam :D popolne barve!

    OdgovoriIzbriši
  7. Meni je ovaj Hip queens super sa shimmerom, ali necu kupovat nijedan od ova tri, cekam novitete. Nazalost koliko sam vidjela po fotkama, cetkica ce bit losija od ove :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni pa je brez šimra bolj všeč.
      Sem videla nove čopiče, upam, da bodo to popravili, ker slabi čopiči lahko ljudi odvrnejo od nakupa.

      Izbriši
  8. Ta prvi lak mi je ful lep...zadnji me pa spominja na Essence Underwater...:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zadnji je podoben Essence Underwaterju, le da nova Catrice verzija nima šimra (s staro verzijo Catrice laka sta "dvojčka").

      Izbriši
  9. Nobenega od teh nimam, vendar so vsi zelo lepi. Me je že imelo, da bi si jih par nakupila, vendar sem se odločila, da raje "prišparam" za tanove :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz zdaj tudi nisem kupovala nobenega, te sem kupila, ko so prišli ven, ampak jih nisem takoj poswatchala.
      Jaz komaj čakam nove odtenke, jih imam kar nekaj nagledanih: :D

      Izbriši
  10. Prvi mi je zelo všeč. Perfektna barva za pomlad.

    OdgovoriIzbriši
  11. Prvadva izgledata zelo mikavno, ampak res ne smem več kupovati lakov, čeprav nimam še nobenega podobnega odtenka. =) ( res sem prava zasvojenka)
    Ravno danes sem kupila Steel my soul, in sem doživela kr majhen šok na blagajni. Nisem opazila da je nekdo nekaj z lakom počel, in je bila celotna steklenička na zadnji strani pomazana z lakom, in potem ko sem dajala na blagajno da kupim, sem opazila, pa sem si mislila OK, bom že preživela, tako ali tako več kot 2 krat skorajda ne nalakiram laka pri moji količini. No in potem prodajalka hoče poskenirat kodo, in je ne potegne, obrne lak in začne krempat lak dol iz kode, meni pa niti omenila ni, da je lak poškodovan in če sem res prepričana da ga želim. Ker ni dobila kode, je šla na stojalo, vzela en drug Catrice lak in ga poskenirala, ter dala moj lak v vrečko. Brez enega opozorila, da je stvar ki jo kupujem poškodovana? A je to sploh normalno? Meni se to ne zdi ravno moralno =)
    P.S. Sorry kr sm se mal preveč razpisala

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To je prav nemogoče, kaj ljudje počnejo z laki v drogerijah. :/ Ni bilo fajn od prodajalke, kar je storila, ampak njej je itak vseeno, glavno, da proda. Jaz na tvojem mestu tega laka ne bi kupila, bi vzela drugo stekleničko, če je ne bi bilo, pa pač ne bi kupila laka. Bi bilo treba povedat prodajalki, da se to tako ne dela in da naj malo pazijo, kaj ljudje počnejo v trgovini in kakšne izdelke prodajajo.

      Izbriši
  12. Love your Catrice polishes! :)
    Have you tried the new ones?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. No, I haven't, because they're still not available in our stores. But I think we'll get the once in next 2 weeks. I'll definitely published swatches, when I'll buy new ones. :D

      Izbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3