23. januar 2013

Review: Born Pretty Store Nail Art Desing Brush Set


Hi, girls! Today I have for you something, that every girl, that loves nail art, needs - nail art brushes. I received them from Born Pretty Store for the review. Last few nail art manicures I did with them and I love them. In the set I got 15 different brushes of all sizes and shapes and with them is possible to do a lot of different designs. 


Brushes arrived in a plastic bag and each have plastic case to protect them, so they don't damage. In a set there are 3 drawing tools, 7 painting tools, 2 liners, 1 dotting tool, 2 fan brushes. They cost 5,96$ (around 4,50 €), so they're not expensive at all. Brushes have white plastic holder, which is very light and it's easy to work with it. With them you can create many different designs, from dots, lines, flowers to fan, gradient and many others precise manicures. Wider brushes are also great for cleaning mistakes with nail polish remover, I'm using the one with brown bristles for that in it's doing this job perfectly.


Here are some nail art's I did using these brushes. Most of them you already saw on my blog.


If you're searching good nail art brushes, I definitely recommend you these. They're not expensive and they're doing their job great. If you're going to shop in Born Pretty Store, use my code for 10% discount.


What do you think about these brushes, would you give them a try? Thank you for reading.

*This product was send to me for review. For more information read my Disclosure Policy.

16 komentarjev:

  1. razmišljam da bi si nabavila tale set ampak sem porazna v free hand tehniki :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Enkrat moraš probat. Sicer pa vaja dela mojstra. Meni na začetku ni šlo pa še zdaj mi včasih škripa, ampak mi pa vedno lepše uspevajo manikure. :)

      Izbriši
  2. Ravno tak set imam, ampak iz Ebaya. Ploščati čopici so super za clean up, ostalih pa še nisem sprobala :) Nisem ravno dobra v nail artu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vaja dela mojstra. Sčasoma se da vse naučiti, tako je bilo pri meni. Probaj kdaj kaj ustvariti pa boš videla, da ti bo šlo vedno boljše. ;)

      Izbriši
  3. I always look at these brushes and wonder what to do with them! But they sure look pretty haha!
    Midnight Violets Beauty Blog

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. They're very useful, once you try them. You can use different brushes for different desings. Maybe I'll do a tutorial, if I won't have to busy month with other stuff. ;)

      Izbriši
  4. Meni se na žalost preveč roke tresejo, da bi s čopiči ustvarjala takšne umetnine, kot jih ti. Bi pa rada preizkusila tiste nail art lakce ki spominjajo na flomastre. Se me zdi, da bi mi s tistimi prej kaj uspelo. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) Misliš, da se meni roke ne tresejo? :P Hehe. Ampak se vse da navaditi. Da, poskusi s tistimi laki, nekje moraš začeti. :) Pa poglej kak tutorial za različne vzorce in sčasoma bo tudi tebi uspelo ustvarjati umetnije. :D

      Izbriši
  5. I have them (mine are pink) And I gotta say I love them.
    here are mine:
    http://milenastylish.blogspot.com/2012/10/koj.html#.UQBpbSdEHhU
    xxx

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. They're nice, you can do many designs with them. :)

      Izbriši
  6. Praktično identične sem jaz naročila iz eBay-a za 3€. Ampak bom kupila še akrilne barve, nisem zadovoljna z (ne)natančnostjo navadnih lakov...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A to s poštnino ali brez? Za določene stvari laki res ne pašejo, ker se ne da tako natančno risati.

      Izbriši
  7. Hello!
    I saw your blog on Hellocotton come and check it out!
    I loved the content, wonderful nail arts, congratulations for the amazing job here!.
    See you soon...
    Alessandra
    My Blog: http://www.divatododia.com.br

    OdgovoriIzbriši
  8. koliko nail arta trenutno radim mi se bas i ne isplati kupovat ikakve kistove, ali imat cu ih na umu ako se vise bacim u te vode

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3