Random Sunday #12

Hi, ladies (and gentlemen, if there are any:D). How are you today? It's time for first Random Sunday post in 2013. Today I don't have a lot of photos for you, because this week I was mostly photographing things for my upcoming posts (mainly swatches). Pretty poor beginning, but there will be 51 more of these posts this year. :D

I played with striping tape a bit. I'm still at the beginning, but it's not hard to work with it, so you can expect more manicures in the future with tape on this blog.


Fireworks on New Year's Eve.


My speciality - muffins with chocolate and sour cherrys.


I finally saw The Hobbit yesterday. I loved the movie. I read the book long time ago and I don't remember exactly the story, so I didn't have any expectations. I enjoyed every second of the movie. Now I'm going to re-read the book.


***
*Krvava Meri from Mejkap.si wrote a post, how to perfectly apply a blush. It's worth to read it, if you love and even if you don't love makeup.

*Sabine wrote a great post about her cuticle care.

*Sandra made 5 resolutions for this year. I so find myself in this post, so I have to share it with you.  

*Deborah from blog Love, varnish, chocolate and more made swatches of Essence Snow Jam TE nail polishes. Blue one is calling my name.
***


I wish you all a great week. Thank you for reading. 

19 komentarjev

  1. I've also watched The Hobbit this week. I liked it too :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I finally convinced my boyfriend to go watch this movie with me. I love it, can't wait to see the second movie this year. :D

      Izbriši
  2. Mafin zgleda super okusen <3 Pa ful so mi všeč teli tedenski posti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. Jih bom zagotovo pisala še naprej. :D

      Izbriši
  3. Ful lepa manikura! Meni se vedno vse razpaca, ko poskušam kaj podobnega ustvariti. XD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) Treba je počakati, da je spodnji lak čisto suh, da ga trak ne pobere, potem pa trak čim prej odstraniti, ko je zgornji lak še moker, drugače se vse zapaca. :)

      Izbriši
  4. Zelo dobra kombinacija lakov :) Ful dobro izgleda. Muffinov pa že tako dolgo nisem delala, si mi spet dala eno super idejo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :)
      Me veseli, meni so z višnjami in čokolado najboljši. :)

      Izbriši
  5. Odgovori
    1. Je bi odličen (sama sebe hvalim:P). :D

      Izbriši
  6. manikura je super, vatromet si dobro uhvatila :D
    a ja ne mogu vjerovat da mi uza sav ovdašnji vatromet aparat nije pao na pamet :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :)
      Jaz sem šla kar s fotoaparatom ven, zdaj ko imam novega, ga moram uporabljati. :P

      Izbriši
  7. nisam veliki ljubitelj vatrometa, ali su ti fotke super ispale

    OdgovoriIzbriši
  8. Ko sem videla, da ti piše na vstopnici rdeča dvorana, sem te že mislila kregat, zakaj nisi povedala, da si bila v Velenju. Naša športna dvorana se tako imenuje. :D
    Super ti je uspelo poslikat ognjemet!

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3