02. januar 2013

NOTD and FOTD: New Year's Bling Bling

Hi, girls! It's year 2013. I just can't get used to it, I'm still writing 2012. Well, I'll get use to it soon. Today I'll show you my nails and makeup look I wore on New Year's Eve. For nails I think so long, which polish to choose and in the end I decided to go with silver. I used Essence Glitterastic from Crazy Good Times TE. It's full od small and big glitter and it needs 3 coats to be opaque, but the final result it's beautiful. Its very blingy.


For my makeup I didn't go with glitter, just with shimmer. I used Essence Smell The Caramel in my crease, then I applied petrol eyeshadow from Sleek Storm palette on my lids, black from the same palette in my outer V, dark blue under my eyes and shimmery beige in my inner corner. These both eyeshadows are also from Sleek Storm palette. Eyeliner is My Sparkling Acrobat and mascara is from Bourjois. On my cheeks I wore Essence Renesmee Red blush and on my lips Elf Seductive lipstick.


Yesterday I went with similar look, just that this time I used only eyeshadows from Sleek Storm palette. I used dark brown in my crease, dark blue on my lids and under my eyes. Over dark blue on my lids I applied golden eyeshadow. In my outer V I applied a bit of black and in my inner corner beige eyeshadow.


On my face I'm wearing the same product as the day before.


What did you wear on your nails on NYE? What kind of make up did you did? Thank you for reading.

24 komentarjev:

  1. Lak je res božanski <3
    Tudi makeup je zelo lep. Upam, da si lepo praznovala :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je tole eden najljubših lakov, ki sem jih kupila lansko leto. :)
      Hvala. Ja, sem kar lepo praznovala, silvestrski večer doma, novo leto pa z mojimi in pozneje fantovimi sorodniki. :)

      Izbriši
  2. So pretty,you can't go wrong with silver and metalics,both on eyes and nails:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Super makeup!
    Joj tale lak jaz preveč zanemarjam, ampak ko pomislim, kako dolgo sem ga spravljala z nohtov ... :D Je pa res lep!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :)
      Jaz sem uporabila Essence peel off BS, ampak je še vedno na mojih nohtih. Danes zvečer ga zamenjam. :)

      Izbriši
  4. bas je svecan make up, svidja mi se :) a nokti eh da sam se bar docepala tog srebrnog.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :)
      Meni ga je na srečo vzela ena soblogerica, drugače bi tudi ostala brez njega.

      Izbriši
  5. woooow such a beautiful makeup! and i like the polish also

    OdgovoriIzbriši
  6. tale lakec je TOP in tebi lepo paše :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moj najljubši srebrn lak. Hvala.:)

      Izbriši
  7. Oboje je čudovito, tako manikura kot MU!

    OdgovoriIzbriši
  8. lak je zbilja predivan, ne mogu vjerovat koliko dobrih kolekcija nam već uvoznici uskraćuju :(
    dobro si složila i make up :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne vem, zakaj ne dobite vseh kolekcij. Verjetno jih dobite samo v Müllerja, tako kot mi.
      Hvala. :)

      Izbriši
  9. Lak je lijep, a makeup fenomenalan!

    Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  10. Perfect nail polish for New Year's Eve! :)
    Awesome make-ups!!

    OdgovoriIzbriši
  11. Kera lepa kombinacija, oboje je popolno, nohti in mejkap <3

    OdgovoriIzbriši
  12. wow these are gorgeous! perfect for celebrating the new year!!

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3