Makeup Look With Isadora Northern Lights

Hi, girls! Today I'll show you a makeup look, that I made with Isadora Northern Lights palette. It's a recreation of a look from their promo photo. I actually made it, because I wanted to write a review of this palette, but now it's already Januar and I think this collection was LE and it's not available anymore (although I'm not sure). So I'll just shortly write, what I think about this palette and then I'll show you the look.

I won the palette in their giveaway on Twitter. I love the color combo of eyeshadows, but I don't like eyeshadows themselfs. They're just too shimmery and they fall out, when you apply them. They don't crease and they last long on lids, but the fall out it's just too big minus here. I had shimmer all over my face and I didn't like that. I think Isadora palettes are around 20 € by us (I don't know the exact price, so you can correct me if I'm worng), which I think it's too too expensive.


And here's the look, I did with this palette. It's not the exact as on promo photo, because the girl has double liner - a silver and a black one. I didn't had silver liner, so I used only black. I don't remember exactly, which product did I use on my face. I'm sure I used Deborah BB cream, but I'm not sure for the blush. Her lips look icy, so I used Essence Meet Me@Holographic.com lipgloss in Lilac. I like how the look came out, it looks very festive. 


Have you try Isadora eyeshadows? What do you think about this brand? Thank you for reading. 

14 komentarjev

  1. I like the look on you,but I see what you mean about the shimmer,I mean for that price it should not happen.But,I like how you recreated the look:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you. :) I like how it looks on me too, but I just hate, that I had shimmer all over my face. :/ The price here in Slovenia for this brand it's just too too big.

      Izbriši
  2. Paleta je res lepa, ampak to, da se senčila razsujejo po obrazu, je pa največji minus ever :S

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Se strinjam. Sploh pa za ceno pri nas. :/

      Izbriši
  3. Slatka paletica, sviđaju mi se boje,s amo št o sada više volim mat sjenila. Nisam ni sigurna ima li kod nas Isa dora branda..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz imam rada šimrasta senčila, ampak ne taka, ki mi ostanejo po celem obrazu. Pri meni prednjači Sleek, kar se tiče senčil,odlična kvaliteta.

      Izbriši
  4. Odgovori
    1. I don't like it. I had it all over my face. That's a big minus for me.

      Izbriši
  5. girly stigla je isadora kod nas imaju stand u mulleru na trgu :) moram prizat da mi se ne svidja paleta, previse shimmera i nekako slabo pigmentirana, kad znam koje su im cijene mislim da se uopce ne isplati, nadam se da su im drugi proizvodi bolji

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Točno, to sem pozabila napisati, pigmentiranost ni bog ve kaj. Za tole ceno se paleta ne izplača. Mi je ena iz Slovenije, ki obožuje Isadoro, povedala, da so cene pri nas (in verjetno tudi pri vas) dvakrat višje kot na Švedskem. Preveč. Laki so mi všeč, ampak pri nas stanejo 9€ ali nekaj takega, kar je za 5 ml ogromno.

      Izbriši
    2. Je kod nas su lakovi 10 eura, sto mi ne pada na pamet kad recimo za tu cijenu mogu dobit 15 mL jednog opija ili essie

      Izbriši
    3. Definitivno predragi. :/

      Izbriši
  6. Ampak look na tebi je pa zelo lep =)

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3