... and that's who I am

I saw many bloggers did this kind of post and I decided to join them. With these photos I can tell you more about me. But prepare, this post is loooong.


A bad habit. :/

Source of photos: http://andthatswhoiam.tumblr.com/

17 komentarjev

  1. potpisujem bar 90 posto toga :D moram ih jos par dodat na svoju listu

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Potem sva si res zelo podobni. :)

      Izbriši
  2. Teli posti so mi ful všeč! Se mi zdi, da res veliko zveš o osebi. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni tudi, zato sem se tudi jaz pridružila ostalim blogerkam in ga napisala. :)

      Izbriši
  3. Ne, ne bom naredila tudi jaz takega posta! Ok mogoče :P. Res so zanimivi, ampak nočem biti še ena ovca :P. Mogoče si bom kaj drugega izmislila :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovčka. :P
      Verjamem, da si boš ziher izmislila kaj zanimivega. :D

      Izbriši
  4. Your post was like "last drop", now I want to make and that's who I am post too :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Glad to hear that. I'm looking foward to read your post. :)

      Izbriši
  5. tko bi rekao da i ti tako voliš lakiće ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. obožujem objave s temi slikicami ! ful zakon :D všeč mi je ko tako na hitro lahko nekoga bolje spoznaš :) keep doing it ;)
    ⓈⓈ ⒻⒶⓈⒽⒾⓄⓃ ⓌⓄⓇⓁⒹ

    OdgovoriIzbriši
  7. It was intresting to read)
    Now I know the source of images I see a lot on wehearted.

    Want to do this kind of post, but it's really hard to chose less than 50 cause all of them match me so good)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you. I think it's good to add a source, because these photos don't belong to us. :)

      I know, it was hard for me to choose so little too, I had to cross off some.

      Izbriši
  8. Tudi jaz sem se tega lotila, vendar sem na koncu dobila toliko slik ven, da je bilo čisto preveč. Lepo najti še nekoga, ki je po horoskopu bik, sem bolj kot ne edina v krogu ljudi, ki jih poznam :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Nice selection, I would say "yeah, me too!" to many of the pics :)
    Now I'm even more convinced to make 'and that's who I am' post too! :)

    OdgovoriIzbriši
  10. What a lovely post! I really need to this too. :)

    I am hosting a Chicnova giveaway on my blog where you can win 30 dollars to spend there. I will be really happy if you join it. :)
    http://stylewithoutlimits.blogspot.cz/2013/02/giveaway.html

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3