Review: Balea Dark Glamour Handlotion


It's no secret, that I love Balea hand lotions. My favourite scent is Sheabutter Vanille. Few days ago I finished my last bottle of it (this year they're also selling this smell, but it's in a set with body lotion, which I don't need so I didn't get it). The bad thing about these hand lotion is, that they're always limited edition products. This winter Balea came out with new scent - Dark Glamour. Because I finished the last bottle of Sheabutter Vanille scent and my Himbeere lotion is pretty empty too I decided to try this one. I admit cute packaging also help to get it. 


A lotion comes in a bottle with a pump, which helps to control the amount of lotion you need. I usually use 2 pumps. I keep it on my table in my room. The packaging is really cute, the bottle is dark purple and it has angel wing on it. I don't understand the best ingreediends (this is not my sphere), so I added a photo of them for all of you who knows what they mean. 


The lotion is also in a purple color. It's light, not greasy and it soakes in the skin pretty fast. It mousturizes the skin very good, although if you have very dry skin it probably won't be enough mousturizing. It works great for my hand, but for my cuticles isn't enough mousturizing so I always use Lemony Flutter for them. The scent is pretty strong, a bit too strong for me. Balea describes is as a secret combination of fresh and aromatic scents. To me it is a secret scent, because I can't figure it out, on what it reminds me. I think it reminds me on one flower, but I can't remember on which. 


The price of this lotion is 2,25 € and you get 300 ml of product. You can get it in DM (Drogerie Markt). If the strong smell doesn't botter you, I would definitely recommend you to get this lotion. It's not good for wearing it with you in your bag, but it's a great product to have it at home or at your work and use it, when you feel your hands are dry.

Did you already try Dark Glamour hand lotion or any other smell? What do you think about them? Thank you for reading.

16 komentarjev

  1. Jaz ga pa zaradi embalaže nisem kupila. Nevem kaj je na njej, ampak sem ga že 2x imela v košaici, pa me je obakrat embalaža odvrnila od nakupa. xD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mogoče ti pa ni všeč temna vijolična ali pa nisi angelsko naravnana. :P Hecam se. :)
      Saj veš, kako je, vsak imam svoj okus in nekomu je embalaža všeč, nekomu ni. Če ti je enmalaža grda in ti potem niti vonj ne bi bil všeč, je mogoče boljše, da je ne kupuješ, kot pa da obžaluješ nakup.

      Izbriši
  2. Meni je embalaža sicer všeč, taka elegantna, ampak me spomni na mehčalce. :D
    Se moram pa vzdržati nakupov krem za roke, imam tistih od Essence verjetno za pol leta ... :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha, na to pa niti nisem pomislila. :P
      Jaz imam tudi nekaj Essence krem za rezervo, ampak tiste so bolj za torbico, te pa za doma v sobo, da so takoj pri roki. :)

      Izbriši
  3. Does it smells nice? :] I like these lotions, I just want it to smell okay. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To me it does, but it's a strong smell.

      Izbriši
  4. hm morat cu nac nekog da ga posnjofkam od njega, ne volim bas sve intenzivne mirise, pa da ne potrosim novce bezveze. iako realno losion mi ne treba moja vanilija jos nije ni do pola potrosena

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Če ti intenzivni vonji niso všeč, je mogoče boljše, da se ga ogneš, ker ima res močan vonj, vsaj meni.

      Izbriši
  5. Edini razlog, da ne pokupim tudi teh flašk, je, da imam že čisto preveč krem za roke. Pa sploh jih ne uporabljam dovolj, pozabim, da jih imam! =P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Te popolnoma razumem, jaz se tudi trudim, da jih ne bi preveč nabrala, ker mi je samo ta Balein losijon dovolj za več kot pol leta.
      Jaz pa jih veliko uporabljam, ker imam suhe roke, sploh zdaj pozimi.

      Izbriši
  6. Imam malino doma in mi je zakon. Super diši in še navlaži mi roke. Tisto vanilijo bi pa tako rada poskusila, vendar sem tudi sama videla, da je samo v paketu z kremo za telo in si je nisem vzela. Mogoče drugič, če jo bodo še imeli :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je malina tudi super, ampak bolj za poletje, ker je tak svež vonj. Vanilijo bi si jaz tudi rada še kupila, res škoda, da je samo v paketu.

      Izbriši
  7. Ovo mi je dragocjena informacija. Ja ove kreme uopće nisam snimila u DM-u, ali sutra idem u nabavku.

    Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Me veseli, da sem pomagala. Upam, da ti bo vonj všeč. :)

      Izbriši
  8. Meni je tok lepa embalaža <3 Samo se prepričujem da ne rabim, bomo videli, kolko časa bom zdržala :) Vanilija je pa res super, jst jo mam v službi na mizi in se skoz mažem :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Embalaža je res prelepa. Pa tudi če jo kupiš, enkrat jo boš že porabila. :P

      Izbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3