15. december 2012

Review and Swatches: Misslyn Next Generation


In our stores is at the moment available Misslyn Future Glam limited edition collection, which is pretty interesting collection. It has interesting shades of nail polishes, lipsticks, glittery eyeliners, but to me was the most interesting duochrome eyeshadow, called Next Generation.


In the packaging it looks more pinkish-beige shade, but when applied, it gets golden sheen to it. On the photos below you can see, that this eyeshadow really is duochrome. In person it look even better, it was very hard to catch this duochrome sheen on the camera. This eyeshadow is very good pigmented and easy to apply, there aren't any fall outs. It lasts pretty long and it doesn't crease. It looks very nice on the lids, but unfortunatelly duochrome effect isn't visible that much. You can notice it, but you have to look close and you have to have your eyes closed. Otherwise this is a great eyeshadow.


I made a make up look with this eyeshadow and photograph it from different corner, but it was very hard to catch duochrome effect. It's noticeable in person, but not that much on the photos.


The price of this eyeshadow is 5,79 € in Müller drugstores and you get 3 g of product. It's a great eyeshadow, but don't expect too much from duochrome effect on the lids, because you're going to be dissapointed. 

Do you like duochrome eyeshadows? Did you get anything from Misslyn Future Glam collection? Thank you for reading.

17 komentarjev:

  1. Izgleda super, mi je takoj padla v oči :) sem jo vzela za swap in upam da nisem za brz investirala 6€ za eno senčilo. Je pa podobna Mac expensive pink ampak svetlejša.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prekrasno je. Ne, nisi zastonj investirala tega denarja, kvaliteta senčila je odlična. :)

      Izbriši
  2. Bome meni se cini da je ovo sasvim dobar duochrome za jedno sjenilo, svidja mi se nijansa

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ko ga poswatchaš, je duochrome efekt odlično viden, na vekah pa ne tako. Je pa senčilo odlične kvalitete. :)

      Izbriši
  3. Lep MU :) Nimam nič od te kolekcije, sem pa gledala lakce, vendar sem se jih vzdržala :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) Meni je bila ta kolekcija krasna, ampak se se tudi poskušala zadržati. Duochrome senčilu pa se nisem mogla upreti, ker še nobenega nimam. :)

      Izbriši
  4. Sviđa mi se izgled koji si ti kreirala, a i sjenilo nije loše, ali imam dosta sličnih nijansi drugih proizvođača pa ću se suzdržati od kupnje. Nekako pokušavam stati s kupovanjem.... Jel ti to poznato?
    U svakom slučaju, zaintrigiralo me jer, najiskrenije, nemam niti jedan proizvod od ove marke.

    Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :)
      Ja, mi je znano, ampak včasih se pač ne da upreti, sploh pa ne duochrome senčilu. ;)
      Meni je luštna znamka, imajo nekatere super stvari. :D

      Izbriši
  5. Veš, da nimam nobenga misslyn senčila, imam samo eno njihovo bavico, ki jo sovražim :D
    Ta je zelo lepa senčka, še za highlight za lička bi ga imela :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz tudi nimam nobenega iz redne prodaje, tole je prvo in mi je všeč. Meni pa so barvice za oči v redu.
      Kot highlight ga nisem probala, ampak bi verjetno zelo lepo izgledalo. :)

      Izbriši
  6. Pa ravno včeraj sem pomakala svoje prste v tester tele senčke pa sem se vzdržala, ker me je bilo strah da bo preveč roza in premalo zlata. Sem se pa ustavila tudi pri čudovitih folijastih lakcih in mogoče bom pa res morala nazaj in ju kupit (temnejša odtenka), hvala bogu se Misslyn ne proda tako hitro kot kakšen Essence ali catrice

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Na vekah izgleda lepa, tako mešana zlato-pink, ampak ni preveč pink. :)
      Laki so tudi mene mikali, ampak sem se nekako morala upreti, moja kolekcija prehitro raste.

      Izbriši
    2. Tudi moja kolekcija je kar precejšnja, zato sem si na začetku tega leta postavlia cilj nakupa 'samo' 12 stekleničk lakov in lahko kupim ravno še dva do konca tega leta ;)

      Izbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3