Random Sunday #8

Hi, girls! The Sunday almost ended and today I had again one of those lazy Sundays. In this Random Sunday I don't have any nail polish swatch for you, because I'm doing Christmas manicures in the moment. Today I made one cute nail art, but you're going to see it next week.

Two weeks ago I placed an order on Avon, becuse I wanted to try their Advance Techniques Moroccan Argan Oil as I read it's very good and I also got their nail hardener. I need a treatment for my nails, because they brittle and can break easly. Well, I'm already testing it and the first impression was not so good. I use it as a base for my nail art and it stained my nails yellow. Maybe it wasn't meant to be used as a base for NP. They also send me some testers, which was a pretty surprise.


As you read yesterday, I don't like snow, but on one blog I saw, that a girl bought cute snowman earrings and I wanted one to, so I though, why not to make one myself. I didn't had white, black and red pearls, so I painted them with nail polish and voila, here are my handmade snowman earrings.


I said I don't like snow, but Ris loves it. He's running around and playing in snow. And this is how he looks then. All covered with snow.


At the beginning of the week our boys were enjoying in the sun.


I had to add this one too. He is so cute. :)

 
My FOTD from Friday, when I went on friend's travelogue lecture about Tenefire. It was already dark and I couldn't make a better photo of my look. I made a blue glittery look, which I really liked. I'm wearing Elf lipstick, that I won in a giveaway on Mateji ustvarjata blog. It's amazing, I love it.


Fried bananas with honey and cream. Do you like them? I adore them.


And some books for the end - A Song of Ice and Fire saga. I'm finally reading the fifth book - A Dance with Dragons. I only started, but I already love it. Welcome back, Tyrion Lannister (I love his character).


***
Link love:
*Rittenbraten showed swatches of Dance Legend Thermo polish and that's the best color changing polish I've ever seen.

*Want snow on your nails? Check this manicure by Nail Crazy, she did it with polish and sugar. It reminds me on frozen countrys in fairytales. 

*Nailderella showed swatches of Picture Polish Cosmos nail polish. Don't you just want to have this polish in your stash?

*Look at those cute bears, Mimi did.

*Orly is releasing 22 new glittery polishes. How cool is that? You can see promo photos on Mai Senza Smalto blog.

***

Have a nice week. Thank you for reading.

25 komentarjev

  1. Love the photos of your pets! They're so cute :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you. They're are and they would cuddle all the time. :)

      Izbriši
  2. I love Avon's argan oil,I use it every single time I wash my hair,it makes my long bleached super dry hair nice and soft,helps blowdry it too:)Your make up look is so pretty,love it! And the dog,OMG,a cutie pie <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Great. I use it once till nice and it was good too. I also love Alverde oil, this one smells amazing.
      Thank you. :)

      Izbriši
  3. Mmmm banane! :D
    Uhani so res luštni, šminka ti super pristaja, Ris je pa pravi maneken. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Najboljše. :)
      Hvala. :) In hvala za šminko, ti si kriva, da me je navdušila. :P

      Izbriši
  4. Te banane pa vedno v kitajski restavraciji jem, sama jih pa še nisem naredila. Si mi dala super idejo :) Kako lušten je Ris <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Saj te so tudi s kitajske. Drugače pa se da v Šparu kupiti mešanico za cvrtje, imam jo, le še spekla jih nisem doma. :D

      Izbriši
  5. Haha Ris je divan cijeli snijezni, al pretpostavljam da maca nije toliko sretna sto snijezi :) A przene banane moram priznat da nikad nisam probala, mozda bi i mogla jedan dan, jel imas recept?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne, maček je noter na toplem, kjer najbolj uživa. :D
      Te so s kitajske restavracije, drugače pa se pri nas v Šparu da kupiti mmešanico za cvrtje, ki jo zmešaš z vodo in potem v njej namočiš banane in spečeš. Imenuje se tempura moka. Jaz jo imam, ampak jih še doma nisem poskusila peči.

      Izbriši
    2. aha, morat cu pogledat jel kod nas imaju takvo nesto

      Izbriši
  6. Fauš za Avon nakup, jaz se nikakor ne spravim :D
    Mejkap mi je FUL všeč <3, thumbs up za knjige (prebrala angleške verzije, love it!) & recept za banane prosim? :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Se boš morala počasi spraviti, zdaj imajo božične akcije. Sem pa jaz čakala 2 tedna na paket, tako da res pohiti, če želiš kaj naročiti. :)
      Hvala. Knjige so zakon, jaz vedno čisto noter padem v branje. :)
      Recepta za banane pa ni, ker so iz kitajske restavracije. Dobip pa v Šparu tempura moko, ki jo zmešaš z vodo in v to mešanico namočiš banane in jih ocvreš. Jih doma še nisem probala delali, ampak bom enkrat. :D

      Izbriši
  7. Kako ti je kaj olje všeč? Jaz bom morala kmalu novega naročiti, ker mi ga že zmanjkuje.. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Do zdaj sem ga preizkusila enkrat in mi je bilo kar všeč. Bom mogoče napisala post in poročala, ko ga bom dlje uporabljala. :)

      Izbriši
  8. Tole olje naročim tudi jaz pri naslednjem nakupu. :)
    Iii, kako sta pes in muc lepa. Jaz nujno rabim žival :)
    A to so Game of Thrones knjige? Dobra serija :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ti kar, ne bo ti žal.:)
      Ja, to so Game Of Thrones knjige. Zelo zanimivo branje, priporočam. :)

      Izbriši
  9. sad bih i ja pohane banane ;)
    knjige sam pročitala već odavno, niti ne sumnjam da ćeš uživati u njima :D
    i hvala ti što si našla moju manikuru tako zanimljivom da je podijeliš sa svijetom <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Se mi je zdelo, da bom naredila z njimi vsem lušte. :)
      Trenutno uživam v peti, ostale 4 sem že prebrala, jih pa ne bi bilo slabo prebrati še enkrat, ker so odlične. :)
      Pa veš, da je zelo zanimiva in si je zalužila biti omenjena. :D

      Izbriši
  10. Ijoj, imaš lepega psa!!! Vedno sem si želela takšnega, ali vsaj podobnega. Medvedka. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Lahko se prideš cartat z njim, se ne bo pritoževal, ker ima rad pozornost. Je pa res en tak medo, vsak se ga prestraši, ko ga vidi, on pa je tak cartek in se boji vsega, kar malo bolj ropota. :P

      Izbriši
  11. Mmmmm, banane izgledajo slastno ;)
    Tale Avonov oljček je pa super, jaz ga uporabim po vsakem pranju in so konice čisto mehke in sijoče ;)
    Glede laka sem pa malo skeptična, sem si ga kupila ker sem potrebovala nov bazni lak in je bil tale ravno znižan, ampak je bolj kot neko olje, ki se posuši, tako da ga jaz uporabim pred vsako manikuro pa nanesem ga tudi po obnohtni kožici in vmasiram da se posuši, potem pa šele uporabim 'pravi' bazni lak. Nisem pa opazila, da bi mi obarval nohte, ga pa uporabljam že ene dva, tri mesece

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3