NOTD: Snowflakes

Today I have a snowy manicure for you. I wore it till yesterday, when I had to remove it because of chipping (cooking and washing dishes didn't serve it well). I was planning to publish it next week, but yesterday started snowing here and today everything was white outside, so I decided to put it on my blog today.


First let me tell you, I don't like snow. If you follow me on Twitter, you already know that. But no matter that I like drawing snow and snowflakes on my nails. They can't do any harm there.


As a base I used Bourjois Bleu Water. Then I applied one coat of Constance Caroll Glitzy Aqua Sparkle and one coat of Kiko 231. I hope you can see, how beautiful looks this combo on nails. Then I draw one snowflake on each nail with Vollare 117. Snowflakes are not perfect, but I liked how it looked in the end. 


What do you think, girls? Do you prefer snow on nails or outside? Thank you for reading.

40 komentarjev

  1. Tudi jaz imam podobno manikuro v načtru :D Tvoja je izpadla super :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) Komaj čakam, da vidim tvojo. :D

      Izbriši
  2. So cute,I love snoflakes,and I love that you used a glitter as well:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you. Using glitter was a main idea, I just add snowflakes in the end. :D

      Izbriši
  3. Super su pahuljice, a i ovaj bazni bourjois :) I mene je skoro ovaj snijeg natjerao da crtam pahuljice danas, ali buduci da ocito nece nigdje pricekat ce koji dan

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :)
      Jaz sem jo naredila, preden je začelo snežiti, ampak je bil idealen dan za objavo. :D

      Izbriši
  4. imaš pravo, radije na noktima nego na prozoru ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ljubiteljice snega se ne bi strinjale z mano. :)

      Izbriši
  5. This looks beautiful, and it's snowing today over here too. I on the other hand really love snow ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you. :)
      Well, people are different, some love snow and some don't. But I like to draw it on nails at least. :D

      Izbriši
  6. how lovely! perfect for the icy temperatures!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I thought so too, so I had to publish it. But I'll probably do some more. :)

      Izbriši
  7. How cute! I like that blue shade a lot :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you. This Bourjois shade is really gorgeous. :)

      Izbriši
  8. Krasna kombinacija šimrastih lakov in baze, tudi snežinke so zelo posrečene. :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Super ti je uspelo :D
    Js sm se prejšnji vikend trudla s snežinkami. Prva mi je uspela, druga se je spackala in sem obupala. Res pa je, da ne prakticiram teh stvari tako pogosto in sem še malo lesena ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :)
      Nikar obupat, nekako je treba začeti. Meni na začetku tudi ni šlo, ampak z vajo se da vsega naučiti. :)

      Izbriši
  10. Imam raje sneg na nohtih. Oziroma tako za gledat iz hiše mi je čudovit, ampak ne maram ga pa takrat, ko sem zunaj :)
    Tale Bourjois lakec si pa že tako dolgo želim, res je lep <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz ga sploh ne maram, imam raje, da je zunaj vse zeleno. :)
      Čudovit je, bo treba po njega. :P

      Izbriši
  11. I also don't like snow, but I love your mani! :)

    OdgovoriIzbriši
  12. that glitter makes it so pretty!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Yes, it does. Both glittery polishes, I used, are amazing.

      Izbriši
  13. I love ti here are mine snowflakes http://milenastylish.blogspot.com/2012/12/let-it-snow.html#.UMT9q-TAepA

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you. A'll take a look on your too. :)

      Izbriši
  14. Luštniii! :)
    Sneg imam pa jaz rada še namesto tebe, hehe. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :)
      Res je, ti imaš rada sneg še za več nas. :D

      Izbriši
  15. Če bi bil sneg samo na nohtih bi blo ok. Žal pa je tudi zunaj (še vedno imam muskelfiber od sobotnega kidanja - 2 uri!) :P
    Lepa manikura, kot vedno :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3