NOTD: Angel

Yesterday  I found these stickers, I got last winter from Moja drogerija, because I was doing DIY earrings with snowflakes. There were many different snowflakes and also 4 angels. I felt in love with angels and I thuough I could do a manicure with them, because it would appropriate for this season.


I started with 2 coats of Catrice It's All I Can Blue. You proably already now, that I love this polish. Then I sponged polish H&M White on tips of my nails. I felt like I have to add something like this, because other nails would look bare otherwise. Then I added angels on my ring finger and thumb. In the end I sealed everything with top coat.


Gosh, the angel is so cute. On upper photo you can see, it has glitter all over it. Glitter is noticeable in person too and it looks pretty amazing. It's such a simple and cute manicure. 


What do you think, girls? Do you ever wear stickers? Thank you for reading.

17 komentarjev

  1. OMG. Evo, moja najljubša tvoja božična manikura. Nič je ne premaga:) (vse so odlične, da ne bo pomote).
    Zelo lepo!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) Jaz mislim, da je tudi moja najljubša, barva, angel - preprosto in lepo izgleda. :)

      Izbriši
  2. Kako lepo pride vse skupaj <3 Res mi je všeč, super kombinacija barv, nalepk, belega roba...popolno <3

    OdgovoriIzbriši
  3. I ja obozavam taj plavi lak, svidja mi se sponging na vrhovima, za naljepnicama nisam bas luda, ali dobro izgleda kompletna manikura :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz sem čisto nora na ta lak, upam, da ne bo šel iz prodaje, ker bom ziher kupila cel kup dodatnih stekleničk, crazy as I am.:P Hvala. :)

      Izbriši
    2. samo nek probaju ga ukinut i ja imam u planu napravit velike zalihe, ovo mi je najblize blue my mindu sto imam

      Izbriši
    3. Meni je to najlepši lak, kar so ga pri Catrice naredili. Perfekten. :)

      Izbriši
    4. Uz London's weather forecast rekla bih da da :)

      Izbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3