Nfu Oh 65

Hi, girls! Yesterday I went through my folder where I have photos, that were saved when my computer broke. I noticed, that I still haven't publish swatches of the most amazing holographic polish, that joined my stash this year. Let me show you Nfu Oh 65. I bought it myself for my birthday this year, because I felt I have to gifted myself something special. The polish really looks amazing. I don't have any notes about it, so I'll tell you, what I remember about it. I applied it over Essence base coat and application was kind of tricky (you know that these polishes apply the best over Nfu Oh Aqua Base), but after 3 coats it looked great. I wore it without top coat, because it looks better that way and it chipped after 1 day, but on me every polish chips very fast. The color is very pretty, it's a light blue shade. And the holo effect is amazing, it looks even prettier in person. I didn't know, which photo to publish, so I have quite few, so that you can enjoy in this polish too.


I also made a ring with this polish. The holographic effect of the ring isn't as strong as on nails, but it's pretty anyway. I wear it often.


 Do you have any Nfu Oh holographic polish or is there any on your wish list? Thank you for reading.

43 komentarjev

  1. I loved the nailpolish. It's so pretty! :)
    xoxo

    ecoutemoiregardemoi.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Wow, I loooove this one! Awesome :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Stunning holo!! This one is on my Wishlist :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Yes, it is. I hope, you'll get it soon. :)

      Izbriši
  4. Uhhh, soooooo preeeettyyyyyyy, myyyyy preeeecioooouuusssss!!! :PPPPPPPP ..samo cena... xP

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha, saj je precious. :P
      Cena je pa res katastrofa, jaz sem si ga maja za rojtni dan kar privoščila, je pa pripomoglo tudi, da so ravno takrat imeli neko akcijo na zapikonai. Če bi bila cena nižj, bi bili verjetno zdaj že vsi njihovi holoti moji. :P

      Izbriši
    2. Jaz se zaenkrat šlepam z Dependi =P Vem, majhna količina in prosojni, ampak kolkor (n)imam časa za manikure, it'll do zaenkrat =)

      Izbriši
    3. Saj Depend holo laki so tudi lepi, jaz jih imam 5. Drugače pa sem v swapih dobila še CAtherine Arley in Hits holote. Ampak Nfu Oh so najlepši. <3

      Izbriši
  5. I have some on my wish list. Adding this one too.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. This one is amazing. :) Their holos are so pretty, but here in Slovenia so expesive. :/

      Izbriši
  6. Uau! <3 Sploh na zadnji sliki izstopa :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) Se s prstanom lepo ujemata. :D

      Izbriši
  7. waaau pravi lepotec je :) + zadnja slikica mi je ful všeč <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, jaz sem čisto zaljubljena. :P Hvala. :)

      Izbriši
  8. Ma nema do holo lakova, prekrasan je, bas bi neki plavi u kolekciji a tko zna kad cu se docepat

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mogoče pa pridejo kdaj na Hrvaško tudi kaki poceni holo laki, kot so npr. Depend pri nas. Če ne pa swap. :D Upam pa, da ti uspe priti do kakega lepega. :D

      Izbriši
  9. Si me spomnila, da ga že dolgo nisem nosila :) Imam tega in srebrnega, sem si ju tudi vzela za darilo za rojstni dan :) Na meni se okurušita oba v enem dnevi, ampak me začuda sploh ne moti

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, saj holoti so taki, da se hitro okrušijo. Jaz čakam sonce, da bo lahko spet zasijal v vsej svoji lepoti. :D

      Izbriši
  10. Čudovit je. Zadnja fotka je noro lepa :) Imam 63-ko, želim si pa še tega :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) 63 ni na mojem seznamu, ker ne nosim pink lakov, ampak je tudi lep,ker ima tako čudovito mavrico. ;)

      Izbriši
  11. O pismo, je lep! :) Pa prstan je tudi super :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Gorgeous one! How come you didn't post this beauty earlier?? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. It is. :) Well, when I made swatches of this polish, I didn't edit them, because I had my last exams and I studied like crazy and after my exams my computer broke and I though I lost all my photos. After some time I got some photos back, because they were saved, but they were all mixed, so first I had to separate them all and I had a lot work with this. Then I was taking a lot of new photos, I joined few challenges and I forgot I have these swatches. Can you imagine that? Now when I saw them again, I had to publish them immediately. Gosh, I'm one crazy person. :P (sorry for such a lonf comment :D)

      Izbriši
  13. ajme, ovo se zove savršenstvo u bočici *.*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Resnično. Temu se pravi popolnost. :)

      Izbriši
  14. V živo zgleda še lepši? Že na sliki zgleda božanski. Mogoče si a tudi jaz kupim za rojstni dan,saj bo kmalu avgust :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, fotoaparat nikoli ne more ujeti lepote holo efekta. Hehe, saj avgusr bo hitro tu, boš videla. :P

      Izbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3