Essence Fantasia TE Elves Like Lilac and Queen Of My Cloud Castle


Few days ago I found a display of Essence Fantasia TE collection. To me this collection isn't anything special, but I took 2 polishes, that I wanted since I saw swatches on Candy Glaze blog. I took Elves Like Lilac and Queen Of My Cloud Castle. Take A Ride On Pegasus is also very interesting color, but I don't like blue shimmer in it. I would rather see it would be a creme shade or it would have a red shimmer in it. 

Elves Like Lilac is a purple shade with blue shimmer. It's very gorgeous shade, but my camera captured it too blue. In person it's more purple. But my camera never liked purple shades. It has a very good formula, which makes an application very easy. I used 2 coats. When it comes to elves, I imagine green color not purple. Too bad, they didn't do any green shade.


Queen Of My Cloud Castle is a coral shade with pink shimmer. This one also has a good formula, easy application and it's opaque in 2 coats. It's pretty shade, but I prefer purple one, it just looks better on me. 


What do you think about Fantasia TE collection? Which polishes do you want to get? What do you think about these two shades?

37 komentarjev

  1. Oooo super vijolična!! :) Nisem vedela da je že tako hitro zunaj ta kolekcija. A bo tudi v Dm-u?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Res so malo pohiteli z njo. Po informacijah s Parokeets bloga naj bi bila na voljo v vseh drogerijah, tudi DM-u. :D

      Izbriši
  2. Odgovori
    1. My favourite from this collection and from many others too, I think. :D

      Izbriši
  3. V bistvu sta zelo lepa na nohtih, lepša kot v steklenički, ampak ju ne bi imela. Imam že dovolj podobnih :) (lahko pa mi podariš za božič? :P)
    Verjetno ne bom nič kupila iz te kolekcije.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sta lepa, ampak mene je koralni malce razočaral na nohti, ni mi najbolj pri srcu.

      Izbriši
  4. Sploh se ne spomnim, kdaj sem si nazadlje kupila kak lak, haha :D Res, prav grozna sem trenutno (ampak moji denarnici paše). Najprej bom zaključila misijo "sestavi dobro rutino nege obraza", potem pa bomo kupili še kak lak :) Prvi mi je drugače res lušten :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pridna. Jaz bi se tudi rada znala upreti, moja denarnica bi bila srečna. :D

      Izbriši
  5. Lepa <3 Upam da me kak Take A Ride On Pegasus počaka v DM-ih :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zagotovo te bo. Pri nas so bili še vsi na voljo, edino tisti najsvetlejši je zmanjkal. :)

      Izbriši
  6. These nailpolishes are beautiful. :)

    OdgovoriIzbriši
  7. uh, ta violična je divna, v steklenički me ni prepričala. tudi jaz mam težave z blurple barvami, vedno so ali preveč violične, ali preveč modre...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Se mi zdi, da imamo res vse probleme s to barvo. Na žalost pa je ne morem niti urediti v photoshopu, ker nikakor ne pride ven približno ista barva, kot je v resnici.

      Izbriši
  8. I didn´t buy any of theese polishes, but they look se nice. I love the lila one :)

    http://anesagill.blogspot.cz/

    OdgovoriIzbriši
  9. Odgovori
    1. Me veseli, da sta ti všeč. Bo kak padel? :D

      Izbriši
  10. Ljubicasti mi je djelomicno zanimljiv, ali ostatak kolekcije mi uopce nije interesantan

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mene je koralni malo razočaral na nohtih, ni mi tako zelo všeč, vijoličen pa je zelo lep. :D

      Izbriši
  11. Vijolični je čudovit. Upam da ga dobim :)

    OdgovoriIzbriši
  12. wow, Elves Like Lilac je savršen *.*

    OdgovoriIzbriši
  13. Meni se pak jako dopada koraljna nijansa... Vjerojatno zato što mi ti tonovi bolje stoje, ali neću kupovati ništa za sada jer sam prilično dobro opskrbljena. Respect za preciznost pri lakiranju i fotke. Svaka čast.
    Pozzz...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) Vsak ve zase najbolj, kakšne barve mu najboljše stojijo. Meni so koralne ponavadi zelo všeč, ta pa niti ne tako. Mogoče je kriv šimer, ne vem. Hvala za komentar. :D

      Izbriši
  14. I have coral polish and I like it, purple one also look nice but I don't wear purple that much so I try to avoid buying new. I don't like other colors in this TE.

    OdgovoriIzbriši
  15. Oh I love your swatches! They really look great on you :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3