Christmas Nail Art: Christmas Stamping

Hi, girls! In this post I showed you a plate with Christmas patterns I bought in Tedi. Today I decided to try it. I have to warn you, me and stamping are not best friends, I'm much better in free-hand nail art and I also love it more. This plate has 7 patterns and they're pretty big, so I didn't know, which 5 to use for my manicure. More than 1 pattern was not possible to stamp on most of my nails, except thumb. A candy cane, a tree and an inscription Merry Christmas are thin enough to stamp 2 on my thumb, so I decided to stamp a tree and a Merry Christmas on it.


As a base I used Essence I'm So Very. For stamping I used Essence Stamp Me! White nail polish. The patterns on this plate are very cute and the manicure doesn't look bad at all, but I'm more a free-hand nail art girl. For some girls is stamping easier to do, but to me a nail art is easier to do.


Later I applied a top coat, but I smudged the manicure, unfortunately. My favourite pattern are 2 bells on my pinkie.


What do you think, do you like this plate and the manicure I did? Thank you for reading.

15 komentarjev

  1. aw, really nice stamping! I love bells, too. I wish you a Merry Christmas, Tatjana!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you. I wish you a Merry Christmas too. :)

      Izbriši
  2. I like it! =)) V bistvu gre za ponaredek Konadove m12, Kitajci itak vse ponaredijo in poceni prodajo. Tudi jaz mam doma ponaredke (čeprav ne točno teh iz Tedija, so pa enaki motivi).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. Ja, vem, da je ponaredek, mi je bilo takoj jasno. Jih je več vrst, verjetno obstajajo ponaredki tudi katere druge znamke. SEm videla eno podobno enkrat, kot jo Essence prodaja. Saj za Kitajce vemo, kaki so. :P

      Izbriši
  3. Kjut! :) Jaz moram tudi še en božični stamping narediti. Pa tudi do tele platke se še moram prikopati.
    A za free-hand nail art imaš kakšne posebne čopiče?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :)
      Ne, trenutno uporabljam en čopič od starega Essence nail art laka, ampak je bil lak trd in sem vrgla stekleničko v smeti. Ti Essence laki imajo res super čopiče. Trenutno pa čakam set čopičev od BPS, upam, da čim prej pride. Bom napisala post potem.

      Izbriši
  4. Hey, it´s so lovely. I want it :D I used to have some similar plate, but unfortunately it didn´t work.

    anesagill.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you. So sorry to hear that. This one also isn't great, but it works good, if you consider that is a fake plate. :)

      Izbriši
  5. i meni se najvise svidjaju zvonca :) a nemam nijednu bozicnu plocicu, kao ni manikuru jos ove godine XD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) Upam, da boš kako naredila. :)

      Izbriši
  6. Nisem še nikoli štempljala :)
    Drugače pa luštna manikura. Zvončki so tudi meni najlepši :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Štempljanje in jaz nisva ravno za skupaj. :P
      Hvala. :)

      Izbriši
  7. Pismo, ušla ta je tale platka, pri nas nimajo sploh nobenih več, niti nebožičnih.
    Jaz sem včasih raje štempljala, kaj drugega niti nisem dobro znala, zdaj se pa počasi obrača in niti ne uporabljem več kaj dosti platk. :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3