Catrice Red Rocks!

Today I have something old for you. I noticed, that I still have a lot of old photos/swatches, that I haven't show you yet. This swatch was made back in September, before my computer broke and I haven't show it to you then. This polish is Catrice Red Rocks! from Upper Wildside collection. From the same collection I already showed you Be Aztec
This one is a orangy-red shade and it drys matte or as Catrice says, it has a "suede effect". Catrice released quite few shades in fall with this finish, but I'm not a huge fan. I prefer glossy polishes. Here I used 2 coats.


Does it happend to you too, that you make a swatch and then it takes forever to publish it or it is just me? Did you get anything from this collection?

22 komentarjev

  1. Odgovori
    1. Uuu, lepo. :D Saj sam barva je meni tudi zelo všeč, edino nad tem, da je mat, nisem najbolj navdušena.

      Izbriši
  2. wow, zelo lep, jaz sem si vzela modrega rjavega in zelenga, ker mata hud zlat shimmer vmes.. škoda, ker mi ta ni zgledal vredn nakupa, verjetno je odtehtalo tudi to, da sem si jih tisti dan kupila čisto preveč. :D sem tvoja redna čitalka bloga že kakšno leto, samo nimam svojega lastnega, tako da, evo, še en random komentar..! mi je všeč, ker maš veliko low budget lakcev, ker te tudi sama največkrat kupim.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tudi, če nimaš bloga, je lepo prebrati kak tvoj komentar. Hvala, da si ga napisala. :)
      Zelenega imam tudi jaz in ga obožujem, ima prekrasen šimer. :)
      Za moj žep so taki laki najboljši, ker si ne morem privoščiti nekih dragih lakov niti se mi ne zdi vredno, da bi za en lak dajala po 10 in več evrov. Low budget laki znajo biti tudi super kvalitete. :D

      Izbriši
    2. jap, jap, se totalno strinjam, saj zato pa tudi pravim da mi je v veselje gledat swatche "dosegljivih" lakcev, ne pa sline spuščat za takšnimi in drugačnimi blagovnimi znamkami, težko dostopnimi. :) skratka, odličen blog.

      Izbriši
    3. Hvala. :) Če pa se ti kdaj odločiš zaleti pisati blog (in nikar ne oklevaj), pa kar sporoči link. :D

      Izbriši
  3. wow. čudovit. ne vem za kaj ga nimam, verjetno me ni prepričao v steklenički. škoda.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Včasih se ti v steklenički ne zdi nič posebnega, ampak ga opaziš šele, ko ga vidiš na drugi. Tudi meni se to pogosti zgodi.

      Izbriši
  4. WowiE!! Amazing blog!! plus i love ur nail art desgins!!
    Do follow me at http://makeupbeewithcrazyme.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you. I'll take a look at your blog.

      Izbriši
  5. Cak sam bila naletila na ovu kolekciju, moram priznat da mi se nista nije svidjelo, ovaj lak nije los, ali nije bas blizu tome da bi ga htjela kupit

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Niti moder te ni zanimal? :D Meni je Be Aztec iz te kolekcije must have, ostali pa niti ne.

      Izbriši
    2. Drzala sam je u rukama i pomalo se nagovorila da mi ne treba :)

      Izbriši
  6. Čudovit je <3 nisem vzela kaj iz te kolekcije, se ne spomnim zakaj, verjetno je že vsega zmanjkalo ko sem prišla do mullerja :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Možno ali pa te ni nič pritegnilo, pri nas ta kolekcija ni bila preveč popularna.

      Izbriši
  7. Beautiful! As for me I like this finish :).
    I still have a few unpublished swatches that were made back in summer :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Yay, I'm not the only one. Sometimes it happens to me that I publish swatch after few months.
      A lot of girls like it, but I prefer gloss finish.

      Izbriši
  8. If Catrice were sold here, I'm sure I would have bought some from this collection. :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3