10. december 2012

Burgundy Look

Hi, girls. Today I have an eye make up look for you. I wanted to create a burgundy look and this is what I came up with. In the end it came out a bit more pinkish-burgundy, but I liked it.


I used:
- Essence I Love Stage eyeshadow primer
- Sleek Chaos palette
- Sleek Storm palette
- Essence Pigment Strawberry Smoothie
- Essence Circus Circus My Sparkling Acrobat eyeliner
- Essence kajal pencil in Black
- Bourjois Volume Glamour Max Definition mascara in Max Black


This look is a bit older, so I don't remember exactly, where I put which eyeshadow. I hope, you like it.


I'm sorry, I'm short today, but I started to watch The Walking Dead today and this show is so interesting, that I can't stop watching it. I'm running to watch new episode, so I'll be back tomorrow with a new nail art. Thank you for reading.

16 komentarjev:

  1. Precious the look http://miblogenmiventana.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovito! <3
    Ravno včeraj sem imela zelo podoben mejkap. Bordo senčila so mi všeč, ker zgledajo dokaj naravno, ampak malo bolj dramatično. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :)
      Meni so taki looki tudi všeč, ker super izgledajo na očeh. :)

      Izbriši
  3. Sviđa mi se... I sama volim varijacije na temu tih boja, a trepke su ti MRAK!!! Mislim da dužina nije do maskare, a izgledaju fenomenalno. To su tvoje ili...?Nadam se da se ne ljutis zbog pitanja, gledam na telefonu pa....

    Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) To so moje trepalnice, z nanosom umetnih sem še zelo lesena. :)

      Izbriši
  4. uuu. Lep. Jaz nimam pa nobenega burgundy senčila, moram nabavit :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. Kar nabavi, ker ti bo zelo všeč in verjamem, da boš ustvarila super look z njim. :)

      Izbriši
  5. Obožujem burgundy senčke pozimi <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni so tudi krasne, moram še kak look ustvariti z njimi. :)

      Izbriši
  6. Ne koristim bas cesto crveno sjenilo koje imam, mogla bi probat rekreirat ovaj look, svidja mi se :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upam, da ga boš. :) Prekrasno izgleda na očeh.:D

      Izbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3