Twin Post: Essence A Walk In The Park

Hi, girls! Today I have a twin post for you. Nuša asked me some time ago, if I want to do a twin post with her and I of course said yes. Twin post means, that 2 bloggers publish the same polish at the same time (if I understand right). If you don't know Nuša, she is a great young Slovenian blogger, who writes a blog Moonchild. She is an amazing blogger, her photos are always so perfect and she has great style of writing. I love to read her blog.

We decided for polish Essence A Walk In The Park, a Colour 3 doubled polish. One part is a base polish and second is a layering polish. A Walk In The Park is a beautiful forest green shimmery shade. The application is pretty good, although my polish is already thicker. I used it a lot for nail art and a lot of polish is already missing, so that's probably the reason. In person and inside the shimmer isn't that visible as it is in the sun. I actually thought, that this is a creme polish. But it's a shimmery one. The shimmer is visible in the bottle too.  


The layering part is called Stop For An Ice Cream. What a cute name. This polish has a light green base (or it's a clear?) with a lot of different multicolored shimmer and bigger light green glitter flecks. I applied 1 coat over A Walk In The Park. I love it, I actually prefer layering polish than a green shade. It's just gorgeous.


A close up look. Prety amazing, right?


So, what do you think about this polish? Do you have it? Don't forget to check Nuša's blog and her swatches.

18 komentarjev

  1. Dejansko imam že celo večnost ta lak pa ga še nisem nosila takole, kot NAJ bi se nosil :D Zdaj vsaj vem, kako zgleda :D

    Drugače pa pri teh twin postih ni omejitev, razen (v najinem primeru) skupen lak - lahko dodajaš tudi druge lake, uporabljaš različne tehnike... ;) (Ker si napisala da nisi ravno sigurna glede 'definicije')

    OdgovoriIzbriši
  2. Saj jaz ga imam tudi že celo večnost, pa je bil šele tu v uporabi, kot je treba. Ponavadi uporablja, zelenega za kak nail art ali pa prozornega za layering preko kakega drugega laka.

    Hvala za obrazložitev. Sem videla že veliko twin postov, ampak se nikoli nisem poglabljala v to, kaj točno pomenijo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Vedno odlašam z nakupom tega laka, samo ne vem zakaj, ker je res čudovit. Pa še kombinacija obeh dveh je super :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zdaj ni več izgovorov, ga je treba dati v zbirko. :)

      Izbriši
  4. fora su mi ovi twins postici :)lak eh nije moja boja, ali moze proci ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tole je bil moj prvi twin post, ampak je kar zabavno. Saj, ti si bolj za modro. :)

      Izbriši
  5. Krasen lak je! Ga bo treba vzeti. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kaj še čakaš? :P Je prav posebna zelena, zelo luštna. :)

      Izbriši
  6. Lepa zelena! Trenutno imam obsesijo nad zelenimi laki, pa mi nikoli prej niso bili všeč :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pride tak dan. Mene zelena obsesija drži že en čas in izgleda, da se ne bo še kmalu končala. :)

      Izbriši
  7. Oba laka sta mi čudovita, vsak zase in skupaj. Lepa manikura in zelo uspešen twin post, če smem dodati. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Lepa sta oba, ampak meni je lak za layering dosti bolj pri srcu, mi je všeč šimer, ki ga vsebuje. Hvala. :)

      Izbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3