Make Up Looks With San Francisco and Paris Palette (Catrice Big City Life)

Hi, girls! Today I have for you two make up looks, I created with Catrice San Francisco and Paris palette from Big City Life TE. I created one look with each palette, using all 6 eyeshadows from the palette (plus eye pencil). Palettes are great for playing and for every day use, because you can do soft looks.

San Francisco Palette
I decided to do a blue look, because I loved both blueish shades in the palette. I used Fisherman's Wharf all over my lid. Then I used Alcatraz in my crease. Lombard Street was used under my eyes. I used Coit Tower in inner corner of my eye and Transamerica Pyramid for highlighting. I added Sfmoma in the centre of my eye to highlight it, plus I wanted to use all eyehsadows from the palette for one look. On my waterline and for the liner I used black pencil from the palette. This pencil is great, it's stays quite long on my waterline and it's also easy to work with it. I'm very satisfied with this look.


Paris palette
Also here I used all 6 eyeshadows, but if you look on the photo, you really can't notice the difference. Well, also in person the difference was not really noticeable.  I used Sacre-Coeur on the inner half of my lid, Seine on the second half of my lid, Notre-Dame in crease, La Tour Eiffel under my eyes, Louvre in inner corner of my eye and Champs-Elysees for highlighting. As a liner and on my waterline I used pencil from this palette. This palette is great for every day use, so if you're a fan of neutral looks, this palette is perfect for you. 


I have to admit, I prefer San Francisco palette and also the look, I made with it.

Have you already tried Catrice Big City Life palettes? What do you think about them? Which look do you prefer?

18 komentarjev

  1. Oboje mi je zelo lepo =)
    Palet (in v bistvu vsega =D) imam dovolj, samo zaradi tega nisem kupila tudi teh. Me je pa naknadno premamil swatch laka in sem si privoščila San Francisco lak... ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :)
      Jaz tudi mislim, da bom zaenkrat nehala s paletami, da jih imam dovolj za ustvarjanje lepih in različnih MU-jev. :)

      Izbriši
  2. Oba looka sta super! Modra barva ti pa res zelo paše. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. sviđaju mi se, i drugi look je super, paše za svaku priliku :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. Drugi je res primeren za vsako priložnost. :)

      Izbriši
  4. pa dobro izgledaju pristojno pigmentirana ovako na kapcima, moram priznat da mi se pariz look vise svidja iako oba su prikladni dnevni lookovi

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. Preko baze izgledajo dosti boljše. Meni pa je ljubpi San Francisco. :)

      Izbriši
  5. Čudovita mejkapa, sploh drugi <3 A mejkap fotgrafiraš zunaj, na dnevni svetlobi?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. Ja, po navadi dopoldne na senčni strani na balkonu, ker se mi zdi, da mi slike najboljše uspejo. Sem že probala vse mogoče in meni tako najbolj ustreza.

      Izbriši
  6. zlo lepa MU-ja! Prvi mi je sploh TOP :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Oba makeupa sta lepa, ampak paletke ne bi imela nobene :D Se mi zdi, da že podobna senčila imam in potem se mi zdi brez veze, da jih imam toliko. :)

    Deja Zu

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. Ja, saj nevtralnih palet se dobi povsod polno.:)

      Izbriši
  8. Moja sestra si je ravno kupila Paris paletko. Barve mi zgledajo ful lepe, tako da že komaj čakam, da jih sprobam. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz bi tudi sestro, da bi si z njo lahko delila make up.

      Izbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3