Review: Misslyn Rich Color Gloss Very Berry (Brit Chic)


Misslyn has currently in our Müller's their limited edition Brit Chic. It's a fall collection and although it has few different product, this lipgloss was the most interesting to me. I have a feeling that this brand isn't very popular by us (specially not in Prekmurje). Too bad, because they have great quality of some product (like lipglosses, liners and also polishes aren't bad). 

The lipgloss is called Verry Berry and it's in a dark redish berry color. It's perfect for fall and I had to get it, because I didn't had any gloss in this color yet. Missly rich color glosses are amazing, because they have great pigmentation and they're buildable. They're also great, because they mousturize lips and are not sticky. I already reviewed one of their glosses here. If you're a fan of lipglosses, I definitely recommend you to try rich color glosses from Misslyn.  


To photograph this lipgloss on my lips was a disaster. I could catch everything except the color. I tried different light, settings, but nothing worked. The lipgloss is shiny and the color is more visible in person. It's darker.


You get 4,5 ml of product for less than 6 € (I can't remember the exact price, because I lost an account).

What do you think about Misslyn lipglosses? Did you try any of them?

9 komentarjev

  1. Ha, zdaj pa vem od kot si ;)
    Se mi zdi da tudi pri nas in v Lj. ni preveč popularno, ker še nikoli ni bilo gužve in vedno imajo polne police. Kaj veliko od te znamke tudi jaz nimam (dva laka, ki pa sta bila darilo), sem pa ravno tale lip gloss občudovala na promo fotkah, ker sem trenutno usekano na tole berry barvo ;) Mogoče me pa še prepričaš v nakup ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I was never hiding that. :)

      Po moje je kriva cena, navsezadnje sta recimo Catrice in Essence cenejša (sploh za mlajše punce), pa po moje veliko ljudi ne pozna dobro te znamke. Moramo malo več pisati o njej. Definitivno se splača kaj kupiti od MIsslyn. :)

      Izbriši
  2. Si moram še kaj kupiti od te znamke. Tista laka, ki sem ju dobila v tvojem giveawayu sta super, po 3 dneh se mi sploh nista okrušila. Glos je pa lep, take barve so mi všeč. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Če boš iskala kak svinčnik za oči, definitivno priporočam. Tudi laki so super in imajo zanimiv spekter barv. Edino za senčila ne morem nič reči, ker jih nisem preizkusila. Sicer pa verjamem, da če boš kaj kupila, da boš napisala recenzijo. :D

      Izbriši
    2. Vse bo pristalo na blogu! :D A imajo mogoče rjave maskare? Ker to je pa težko najti pri nas. :D

      Izbriši
    3. To pa ne vem, maskar nisem nič gledala. Najboljše, da kar sama preveriš. :)

      Izbriši
  3. lijepa mi je ova boja iako nisam neki ljubitelj sjajila

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3