Random Sunday

I'm starting with a new category on my blog today, called Random Sunday. It something similar, like the girls, who have Instagram, are doing, but my phone does not support this app. I do took a lot of different photos with my camera, which I'm publishing on my Twitter or Facebook or even I do not publish them. I decided to do a random post once a week to show you different photos. It's going to be about everything: food, hauls, nail polish, make up, jewelry, maybe some recipes, OOTD, our dog, movies, Youtube videos ... Random stuff I photograph during the week and they will not be published in their own post. It can happen, that this post will have huge amount of photos or it can happen, that it will have only one. Here and there I'll also publish links to blogposts, that impressed me or Youtube videos, I loved. This will actually be a post about everything random.

I'll start with a manicure, that I'm currently wearing. H&M Honey I'm Home, a dusty purple creme shade, opaque in 2 coats, and  Essence Cooper'ize Me! This Essence polish is just amazing. But it can happen, that I'll remove this manicure tommorow, because it already started to chip.


 I'm not a huge fan of a coffee, but I could drink a white coffee all the time.


This week I tried to photograph my first OOTD. Thanks to my boyfriend for help, it's hard to do that alone. I'm wearing my new boots from Princess Shop. I love them, they're so warm. I'm still not sure, if my OOTD's will get their own posts, because I'm wearing mostly casual clothes. I'll probably publish them mostly in Sunday Random category.


My current reading list. I started with Agatha Christie and I'm planning to read these books till the end of next week.


H&M Bella's Choice. I felt in love with this polish. It was long long time on my WL, so I'm very happy, that I finally got it. I used 2 coats. It was my base for manicure, I did for element water in Four Elements Challenge.


My current "sweet obsession". I love Smarties, when I start eating them, I just can't stop. Polish is H&M Bella's Choice.


My new nail polish remover. Before I was using only removers without aceton, but this one is much better. It removes nail polish pretty easy and it doesn't dry my cuticles. The only thing I don't like is the smell. It's too strong. I got it in Müller in Graz for 0,50 €.


 Once Upon A Time has become quickly my favourite show. I love everything connected with fairy tales. Yesterday I started with season 2. There are going to be long weeks waiting for new episodes. 

 
And one motivational quote for the end.

 
I hope, you'll like these kind of posts. How was your week?

32 komentarjev

  1. Kombinacija lakov na prvi sliki je super, me prav mika it iskat tale Essence nadlak, čeprav mi do zdaj ni bil všeč :)

    Once upon a time je pa zelo addictive, verjetno prav zato ker so tema pravljice :) Skrajni čas da si začnem loadat nove dele :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Potem pa si ga moraš nabaviti.

      Jaz sem nora na vse, kar se tiče pravljic. Komaj čakam, da vidim nov del Once Upon a Time, bo dolg teden med novimi deli druge serije.

      Izbriši
    2. Verjetno ga grem jutri spotoma iskat :)

      Jaz tudi, tako da mi je ta serija res všeč :) (ker sem res rabila še eno za spremljat ne ;) )

      Izbriši
  2. Once upon a time je tudi meni zelo všeč... zdaj čakam, da bo malo več delov za pogledat :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Všeč so mi takšni random posti.:)
    Lepa lakca, škornji so hudi, zanimivo branje (čeprav nisem nobene od teh prebrala) in super misel! :)
    Deja Zu

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Če so vam všeč, potem pa jih bom še objavljala. :)
      Jaz obožujem zgodovinske knjige, upam, da bodo te zanimive. Si pa prebrala knjigo Maščevanje, le da verjetno v angleščini, ker je drugi del The HUnger Games. :)

      Izbriši
    2. Hotla sem napisat, da nisem nobene, razen te, pa sem potem pozabila. Eh.
      Moram še enkrat vse tri prebrat :)

      Izbriši
  4. i love your boots! :) hope i can wear that kind of boots too, :) but i think our country is too hot to wear boots.. lol

    by the way the new MJ IMAGE PLATES are already released. If you are interested, you can visit my blog, there are swatches and reviews of MJ image plates, thank you! ^_^

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you. :) I wish here would be warm all the time, because I don't like cold weather.

      I'll check the new plates on your blog. :)

      Izbriši
  5. Jaz sem frik na serije in OUT je ena mojih najljubših <3
    A misliš, da imajo ta odstranjevalec tudi v SLO Mullerjih? Moj najljubši odstranjevalec je sicer Oversa, ampak že dolgo iščem nekaj z acetonom za kdaj pa kdaj...
    moonchild

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, moral bi biti na voljo tudi pri nas, kar preveri v najbližjem Müllerju. Jaz sem ga vzela, ker je bil v akciji, drugače redna cena je okrog 80-90 centov.

      Izbriši
  6. še en fan OUT!
    bom poiskusila ta odstranjevalec...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nas je veliko.
      Poročaj, kako je tebi všeč. :)

      Izbriši
  7. lak je divan. seriju sam počela da pratim i ja,zanimljiva je :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. Serija je odlična, jaz se že veselim novih delov. :)

      Izbriši
  8. Skroz sam zaboravila da imam Cooper'ize Me! :). I mogu ti reci, cizmice su stvarno extra! Ja sam jos uvek u potrazi za nekim slatkim cizmicama.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. Upam, da najdeš tudi ti kake lepe. :)

      Izbriši
  9. Všeč so mi tako posti, ker je toliko zanimivosti na enem mestu. :)
    In zelo se mi dopade motivacijski navedek. ❤

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. Se bom potrudila in poskusila dodati kakega na koncu vsakega nedeljskega posta. :D

      Izbriši
  10. joj, ona bijela kava me čisto zove *.*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mene tudi. Pa še zelo okusna je bila. :)

      Izbriši
  11. Manikure su krasne, Bella's choice pogotovo :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Lak, ki je bil dolgo na moji WL, ampak je končno moj. :)

      Izbriši
  12. ostala sam paf na lakove, fantastični :))

    OdgovoriIzbriši
  13. Odgovori
    1. Thank you. I hope it will be so every Sunday. :)

      Izbriši
  14. Meni so tudi všeč take objave :) Pa ta aceton je tudi pri nas, moj najljubši <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) Jaz sem ga vzela v Avstriji, ker sem ravno videla, da so znižani na 50 centov, bo pa postal moja stalnica v prihodnosti.

      Izbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3