NOTD: Neon Green With a Touch of Gold + OOTD

As promised yesterday, today I have for you a manicure, that I wore on school anniversary on Saturday. I decided to go with something happy and bright and what's more bright than neon green. I used my all time favourite neon polish Ruby Kisses Tropical Green. It has horrible smell, but I love it, because it's one of the rare neon polishes, opaque in 2 coats. And it has a good application.


I didn't want do wear only one color, I wanted to do something more fancy, althougt not very visible, because this neon pops out itself, so I added some gold. I used Essence Make It Golden.  


Here's my OOTD of that night. I'm wearing the dress, I got on sale in New Yorker, and a blazer from Taily Weijl. Shoes are from Deichmann. I showed them in yesterday's post. I have no idea where nylons are from. Earrings are from H&M and the necklase I made myself. 
I wanted to photograph my make up, but it was dark and photos came out horrible. And yeah, I'm wearing glasses. (I don't know, why this photo looks so blurry. On my computer looks more clear. Is something wrong with Blogger?).


What do you think about this neon green shade? Do you still wear neon colors, although is fall?

25 komentarjev

  1. I love the combination with the glitter! I wear my neons still, but I feel like it's sort of a last hurrah. I think they'll still be pretty in the winter though paired with neutrals!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you. I think I'll wear them to take a break from dark shades, neon just make me feel great.

      Izbriši
  2. really pretty! i love neons any time of year!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you. Then we're the same, me too. :)

      Izbriši
  3. Pretty :-) I didn't really wear neons during the summer so I'm happy to still see them now

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I wore them a lot, they were my to go color. But I'm going to wear them in next cold months too.

      Izbriši
  4. Kombinacija zelene in zlate je tako lepa. <3
    Všeč mi je tudi kombinacija, ki si jo nosila zraven. Zelo lepo. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. Zelena in zlata je ena mojih najljubših kombinacij, ni prva.:)
      Hvala. Sama sebi se zdim malo čudna na tej fotki.

      Izbriši
  5. uf lepo izgleda lak :) sem mislila da so ti laki čisto neuporabni in slabe kvalitete :0

    http://passingfancyy.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz imam 3, od tega dva neon in sta mi oba neon super (čeprav oranžen rabi 3 sloje).

      Izbriši
  6. This is a beautiful green and i like the touch of gold sparkle along the cuticles ! Lovely !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Green and golden are perfec combo to me. :)

      Izbriši
  7. This green neon looks so nice with Make It Golden! Awesome combo!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you.I always use Make It Golden, when I'm not sure, what to do with my nails. :)

      Izbriši
  8. so beautiful. I love neon polishes

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. tek sad vidjela da si domaća pa ne moram pisat na engleskom :P

      Izbriši
    2. I love them too. :)
      Hehe, te dobro razumem, tudi če ne pišeš po angleško. ;)

      Izbriši
  9. I like the mani! It's not too much and not just a polish, I think this design will look good with dark polishes too :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you. I think you're right. If you'll try it, show us. :)

      Izbriši
  10. Poletje, jesen, zima, pomlad... Če ti je všeč barva, potem jo nosi. Jaz vedno raje nosim barvne stvari pozimi, da me razveseljujejo :)
    Obleka mi je lepa in paše ti :) Še kakšen outfit lahko kdaj pokažeš :)
    Deja Zu

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. True, ampak ne vem zakaj se začnem jeseni, pozimi, ko rata zelo mrzlo, oblačiti in si nohte lakirati s temnimi in bolj nevtralnimi barvami. Ampak letos nosim tako na oblačilih kot nohtih neon barve, ker me spravljajo v dobro voljo.

      Hvala. :)Se bom potrudila, čeprav jih bom verjetno objavljala ob nedeljah. :)

      Izbriši
  11. Neoni čez celo leto :) Super kombinacija lakov, ti si pa tudi zgledala lepa :*

    OdgovoriIzbriši
  12. genijalna boja, sviđa mi se i dodir zlata na njoj :D

    OdgovoriIzbriši
  13. pigmentirani neonac, ne vidja se cesto, steta sto je zeleni XD svidja mi se outfit :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3