L'Oreal Paris Perle de Jade

Are you in a mood for something minty today? I'm presenting you L'Oreal Paris Perle de Jade, my first polish of this brand. These 5 ml polishes are available by us for some time now, but I didn't get them before, because they're quite expensive (around 6 €) and they also don't have that unique colors. But then I went in a Beauty World drugstore and they had 30 % off on all products, so I took two polishes (other shade will be on my blog soon), because I finally wanted to test their formula.


Perle de Jade is a minty creme shade. It has a bit watery formula. The application is good, but these polishes have big brush, which covers my pinkie in one stroke. I would actually prefer, if the brush would be smaller. I used 2 coats. Except the brush I like these polishes, but I think, they're too expensive for 5 ml. 


Did you try these L'Oreal polishes? What do you think about them?

22 komentarjev

  1. Beautiful color but, like you said, too expensive to try them out. :3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Too expensive for this amount of product. If they would be at least 10 ml.

      Izbriši
  2. It is a super pretty color,I like it a lot.I haven't bought L'oreal polish in quite some time,but I remember I really used to like them

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. This is actually my first L'oreal polish and I like it too.

      Izbriši
  3. Love this color! =)

    anesagill.blgospot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. ajme, krasna boja *.*
    imam jedan lorealov, već pola godine čeka na prvo lakiranje :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Res je lepa. malu ga kar preizkusi, ne bo ti žal. :)

      Izbriši
  5. Od L'oreal-a sam imela enega rdečka in enega nude ampak one tavelike flaške, pa kupla sem jih tudi že zelo zelo dogo nazaj (beri vsaj dve leti) Z obema sem bila še kar zadovoljna. Tehle tamalih flašk pa še nisem probala in ne morem reči ali so kaj drugačne kot velike.

    Je pa lakec zelo lep. No mogoče me malo spominja na Essence You belong to me. Mogoče lahko narediš primerjavo?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz pa nisem imela prej nobenega, sploh ker se mi zdijo predragi in niti nimajo takih izvirnih odtenkov.

      Bom naredila in objavim v začetku drugega tedna. :)

      Izbriši
  6. I have Bodoir Rose. It's really awesome and i love the brush, it also lasts aprox. 3 days on my nails which is a real magic;D and the colors are gorgeous.
    but it's really expensive. it costs even more than OPI.


    myvividvvorld.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. By us both polishes are really expensive, so I love to buy them, when they're on sale. On me rarely polishes last more than 2 day. I have to test L'orel polishes tho.

      Izbriši
  7. Ima par boja koje bi rado probala, ali zbog cijene necu, mozda ako ih uhvatim na nekom lijepom snizenju

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za redno ceno se jih ne splača kupovati, če pa najdeš kakega na znižanju, pa kar izkoristi priložnost. :)

      Izbriši
  8. Sam barva je pa res čudovita!

    OdgovoriIzbriši
  9. Probala sam dva komada, po kvalitetu su osrednji, jesu preskupi ali boje me namame. Ova boja nije dosla kod nas, rado bih je kupila cini mi se prelepa

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz imam tudi nagledanih nekaj barv, ki sem jih videla po tujih blogih, a jih pri nas ni. Upam, da dopolnijo zbirko barv in jo razširijo.

      Izbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3