Holo Fuchsia

I found these photos in my stash folder and I noticed, that I still didn't publish them. It's one of my NOTD's from September. I used Bourjois Fuchsia Hype, which I got in a set with another Bourjois polish and mascara for 10 €. This is very cheap, because only mascara is around 10 €. I publish the photo of the set on my Facebook page, so if you follow me there, you probably saw it. This Bourjois polish is very good, it has nice flat brush, which makes application very easy, the formula of the polish is great and it's opaque in 2 coats. 


On the accent nail I applied one coat of Depend 2027 Raspberry. I probably should use 2, so the holo effect would be more visible, but it looked nice that way too. 


What do you think about this polish combo? Would you wear it?

10 komentarjev

  1. Lepo izgleda. Mi je všeč. sem pa tudi jaz ugotovila, da so Depend holoti zelo primerni za layering.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je tudi všeč, čeprav ni čisto moja barva. Depend holoti so super za slojenje zaradi formule. Recimo Nfu Oh laki imajo tako formulo, da ni ravno najboljša za slojenje, ker je že nanos bolj težaven.

      Izbriši
  2. Jaz sem se navdušila nad Bourjois Fuchsia Hype. Itak! Doma imam pa kar nekaj enakih odtenkov. Stalno padam na ene in iste, heh.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Saj vem, kako je to. Jaz imam tudi neko priljubljeno barvo, potem pa kar naprej kupujem iste odtenke, le od različnih znamk. Take smo lakoholičare. ;)

      Izbriši
  3. Odlično! Ne mogu vjerovati da nemam niti jedan holo još..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bo pa treba počasi kakega nabaviti. ;)

      Izbriši
  4. nemam nijedan lak iz ove linije ali je lijepa boja

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3