H&M Antique Gold and Oh La La

Today I have for you swatches of 2 H&M polishes, that I made last week, when I was doing manicures for Three Challenge and I used both polishes as a base for nail art. I had a bit strange nail shape back then, because my nails instantly brake, so you'll have to excuse me that.

Antique Gold is an olive green metallic shade. This polish was very easy to apply and I think I used only 2 coats here. It's very lovely shade and I think it's great for fall and winter. The bottle contains 8 ml of product and it costs 1,95 €.


Oh La La is an interesting pinkish-coral shade with golden shimmer. The shade itself it's a bit too pinkish for me, but golden shimmer is the one, that convinced me to get it. It makes this polish special. Unfortunatelly the shimmer on the nails isn't as visible as it is in the bottle. The application was very easy and the polish was opaque in two coats. The bottle contains 8 ml of product and it costs 1,95 €.


What do you think about these 2 polishes? Which shade do you prefer?

18 komentarjev

  1. I like that gold :-) I bought one today (Orly). I love gold colour.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I'm not a huge fan of golden on my nails, but olive green ... yes, please. :)

      Izbriši
  2. Oh, wow. Lepa laka! Prvi sploh! :)
    Deja Zu

    OdgovoriIzbriši
  3. Jaz sem si ravno danes kupila Oh la la, tudi mene je shimmer prepričal, sicer pa sem itak od nekdaj za roza, mene ne moti rozasta koralna :) Sem gledala, da bi si kupila še ostale, prav vsi so mi lepi, tale zlata pa na tvojih nohtih izgleda prekrasna, lepša kot sem sklepala po steklenički. Mogoče si bom na koncu res vse privoščla... vsi so mi všeč :blush:

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz pa sem totalno antiroza, čeprav imam nekaj roza lakov, ker pridejo včasih prav pri nail artu. :) Poleg teh dveh sem jaz vzela še rdečega, ki ga priporočam, ker je res lep. ;)

      Izbriši
  4. Antique gold mi je predivan, pravi jesenji lak

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super je, pa tudi lepa baza bo za kak easy nail art. :)

      Izbriši
  5. Drugi mi je zelo všeč, ker je malo zamolkle barve in bi bil čudovit za pozno poletje ali prehod v jesen. :) Že vidim, kako bi zraven pasalo moje najljubše krilo. :D

    Prvi mi je zelo zanimiv in bi ga z veseljem nosila, če bi mi pristajale tople barve. Najbrž bi bil odlična podlaga za half-moon manikuro ali kaj podobnega.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Najlepše je kupiti lak, ko že vnaprej veš, s čim bi ga kombiniral. :D
      Prvi je ravno moja barva in se strinjam, odličen bo kot podlaga za kakršenkoli nail art.

      Izbriši
  6. Divno :) Oba su krasna, ali ovaj drugi mi je poseban baš...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drugi lak je res poseben, tudi meni, čeprav nisem ljubiteljica lakov, ki vlečejo na pink.

      Izbriši
  7. Oh la la je bas prekrasan iako ni ovaj prvi nije los :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Ravno danes nosim zelo podobno barvo kot je antique gold na nohtih. Sem si namazala en lak čez drugega in ne morem verjet, da je to ven prišlo! :D

    Sandra from The Puzzle of Sandra's Life

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3