China Glaze Ick-A-Bod-Y

Today I have for you shorter post than I had lately. I showed you some Haloween manicures yesterday and for today I thought, why not to show you China Glaze Ick-A-Bod-Y. It's a polish, that was released in 2010 as a part of China Glaze Awakening Collection for Haloween and what better occasion to publish this swatch than today, when it's Haloween. 

I also have to mention, that today in Slovenia is a national holiday. We are celebrating a Reformation Day. In 1550 Primož Trubar wrote a first book in Slovenian language - Katekizem. Just so you know. :)


Ick-A-Bod-Y is a shade with a dark green jelly base and big orange glitter. It's actually very special and unique shade. I don't know, how it would look layered, but on its own it looks great. I used 3 coats. Maybe, if I would use another one, it would look better, but 3 are enough to cover the nail.


What are you doing today on Haloween? We don't celebrate it, so I'll stay at home and probably watch a movie. But I wish you all, who celebrate, a Happy Haloween.

23 komentarjev

  1. Upravo sam ga maloprije vidjela kod Nail Crazy,prepreprekrasan je !!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sem že tudi jaz danes brala njen post. :)

      Izbriši
  2. Ah. so gorgeous! And so Halloween-ish! And happy day of reformation!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you. It is, right? China Glaze knew, what they were doing, when they released this shade. It's special.

      Izbriši
  3. Jesensko! Če bi morala izbirati lak za dan reformacije, bi izbrala kaj takega. Jesensko in navidez staro. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Barva tega laka je res ena izmed jesenskih barv. Še hvala bogu za peel off podlak, da ni problem z odstranjevanjem. :)

      Izbriši
  4. Love this polish! =)

    anesagill.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Super, da si Trubarja omenila! :)
    Lep lak.
    Jaz sem namesto grozljivke danes gledala The Walking Dead. Itak mižim vsakih 5 minut, tako da je zame isto kot grozljivka. Tista ena, ki sem jo šla gledat, mi 14 dni ni pustila okrog hodit v temi. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Saj veš, da sem morala. Navsezadnje je to zelo pomemben praznik. :)
      Jaz tudi ne maram grozljivk, raje imam komedije. Jaz sem na koncu gledala Once Upon A Time. :)

      Izbriši
  6. Kok je pa lep! Upam, da se ga še da na kakšen ebay-ju najdit, ker bi ga res mela. :)

    Sandra from The Puzzle of Sandra's Life

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Preveri še Zapikonai.si. Jaz sem ga kupila tam.

      Izbriši
  7. svidja mi se ovaj prikladan je za Halloween ako ne radis nail art

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Res je. Če je kdo bolj za preprosto, je ta lak idealen. :)

      Izbriši
  8. predivan, svaki put me iznova oduševi <3

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3