Catrice Hollywood's Fabulous 40ties



Some time ago I found an untached Catrice Hollywood's Fabulous 40ties collection in Müller. This collection has some amazing colors for fall. I loved specially all lipsticks, although in the end I decided to take only one. The most interesting was the shade Marlene's Favourite. I also took a blush, because lately I'm crazy about blushes, and one nail polish. 

Gone with the wind is a pinkish red blush with particles, that look like a stone, but they dissapear, when you use more blush. It has a good pigmentation and it's very nice to blend. Yesterday I was wearing it for 6 hours and it still looked good, so the lasting is good. 


Marlene's favourite is a dark pink matt lipstick. It's easy to aplly, but on me it didn't last very long. Because it's matt, it also drys lips a bit. But I like it anyway, it's perfect color for fall.


Swatches of lipstick and blush.


Lipstick on my lips. In RL it's darker, but it was so hard to capture the real color.


I took polish in The Nude Scene. It's a pinkish nude. I have no idea, why I though I'm going to like this color. Maybe because I still don't own anything similar. Plus nude polishes look so bad on me. I'll have to find a new home for this polish. Here I used 2 coats.


Did you get anything from this limited edition? What do you think about it?

24 komentarjev

  1. U, šminka je za dol past. Res full lepa barva. Prav tako je blush zelo lep.

    Mimogrede z veseljem posvojim lakec, če bogi revček ne bo našel drugega doma :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni so bile vse šminke všeč, a sem se morala zadržati. :)

      Pošlji mi mejl z naslovom, pa dobiš. ;)

      Izbriši
  2. uu divote,da mogu uzela bi sve

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Če boš imela šanso, kar. Pri nas so v nekaterih drogerijah še na voljo, tako da jih mogoče najdeš še tudi kje pri vas.

      Izbriši
  3. Odgovori
    1. Očitno sem samo jaz ena izmed tistih, ki jim ne pašejo nude laki.

      Izbriši
  4. Samo fajne zadeve si našla :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ta kolekcija ima same fajn stvari. Sem hotela še paleto, a sem se zadržala, ker me bolj mikajo palete iz Big City Life LE.

      Izbriši
  5. Tale kolekcija ima res same lepe stvari. Sama sem vzela samo en lak in pa tisti eyebrow pencil, vendar sem se morala zelo nazaj držat :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz sem bila tudi navdušena nad to LE in sem se držala nazaj, drugače bi kupila še kako šminko zraven in paleto senčil.

      Izbriši
  6. tesko da cu se docepat ove kolekcije, ali da naidjem definitivno bi uzela ovaj a vjerojatno i ostale ruzeve

    OdgovoriIzbriši
  7. Rdečilo & šminka sta gorđs!
    Btw zelo lepe ustnice imaš in šminka ti krasno pristaja. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Šminke so bile vse krasne, a sem se uprla in vzela le eno, za katero sem bila prepričana, da še česa podobnega nimam.
      Uf, hvala. :@ Ampak moje ustnice so precej neenake in jih slikam pod takim kotom, da potem lepše izgledajo. :)

      Izbriši
  8. Odgovori
    1. I think a lot of you like it. But this color it's just not me.

      Izbriši
  9. I like all the things you got. :]

    OdgovoriIzbriši
  10. Meni je celo uspelo najti polno stojalo, ampak sem vzela le en lak za prihajajoči giveaway. Mi je pa tale šminka tako všeč, da mi je bo še žal! :D

    OdgovoriIzbriši
  11. I wanted a polish like that for ages, but I didn't pick it up because I thought it would be very sheer! Damn :)) It's beautiful! And I like the blush too :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3