Quick Swatches: Essence Ready For Boarding


This week two Essence trend editions came in our drugstores at the same time. First one is Snow White and the second one is Ready For Boarding. From this TE I had on wish list a palette and two polishes, but in the end I got three.


The palette is very lovely, it has bright summery shades in it. They're all shimmery. I used it today and at the moment I like it very much. I'll swatch it next week and then I'm going to write a whole review. The palette is called Beauty on Tour.


The polishes are also great. They have great pigmented formula and are easy to apply. Also these polishes will be swatched next week, but here are quick swatches of each on one finger. I have to say, I'm really loving a green one.

Exits on Your Right, Via Armail, Beauty On Tour.

What do you think about this Essence trend edition? Are you getting anythig from it?

21 komentarjev

  1. Super pretty! Are the shadows pigmented?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Some are more pigmented, some less. I'm very satisfied with brown and yellow. I'll write more in post this week.

      Izbriši
  2. Palette looks lovely, let us know if it's any good. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Love the minty nail polish, it looks like such a fab colour!
    Kisses

    http://beautyrollercoaster.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. In which drugstore did you find this trend edition?

    OdgovoriIzbriši
  5. Hej :)
    Nominirala sem te za One lovely blog Award :)
    Lahko pogledas mojo objavo o nominaciji :)
    Lp, Divna :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti. Če me spomin ne vara, sem že napisala post o tej nagradi, tako da te bom kar tam dodala. :)

      Izbriši
  6. Mene še najbolj mikajo tiste kremaste zadevice za ustnice, kakšne so se tebi zdele?
    Preveč živih barv?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sem swatchala obe v trgovini in sta mi bili ful všeč, ampak sem se uprla nakupu, ker niti tistega blusha iz Rebels kolekcije, namenjenega tudi ustnicam, ne uporabljam preveč, ker imam preej suhe ustnice in potem čudno izgleda. Čeprav sem ugotovila, da če dam najprej labelo in čez ta blush, kar lepo izgleda. Moj prvi vtis ni bil slab, ampak poglej malo po internetu recenzije punc, ki so ju kupile in tudi testirale.

      Izbriši
    2. Hvala za odgovor, bom malce poguglala

      P.S. Zadnje čase me ko odprem tvoj blog meče iz njega in me opozarja da stran morda vsebuje neke viruse ali pa čudne stvari, ne vem, mogoče se to dogaja samo meni lahko, da je pa kaj narobe

      Izbriši
    3. Hvala, da si povedala. Saj sem videla, da so imel blogerke ta vikend ful probleme z virusi, sem se že spraševala, če je z mojim tudi kaj narobe. Bom poskušala urediti.

      Izbriši
  7. krasne boje, premda ništa unikatno... ali paletica je preslatka :-D

    OdgovoriIzbriši
  8. bila bi uzela jedino rumenila, ali taman kad sam ja dosla danas nije vise bilo nijednog od obije nijanse. paleta i lakovi mi se nisu dovoljno svidjeli

    OdgovoriIzbriši
  9. i got the minty one :) it-s very nice.

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3