NYX Girls Lapis

This is one of older swatches, made few months ago. I have to clean up my unpublished folder, before I start swatching all polishes, I haven't show you yet, otherwise I'll never publish some of those swatches, I already made. I love this polish very much, is my favourite from NYX Girls polishes, I bought in Moja drogerija back in Januar. It's a blue cream shade, very easy to apply and opaque in 2 coats. It reminds me on Essence Forget Me Not from Blossoms etc... TE, which is great, because this is one of my favourite polishes and don't want to use it to much, because I don't want to empty it. This one doesn't have a shimmer, but the color is very close, so I'm happy to have it. And NYX Girls polishes are great, I love their formula. Tomorrow I'll probably show you another their polish I swatched, a Boho.

19 komentarjev

  1. Lep je, mnogo mi lici na China Glaze Secret periwinkle. Sad si me podsetila da imam i ja neke neobjavljenje slicice ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tega nimam, tako da ju ne morem primerjati. Potem pa jih kar objavi. ;)

      Izbriši
  2. prekrasan mi je ovaj ide na wishlistu instantno :D

    OdgovoriIzbriši
  3. It's very nice!!! I also love Nyx formula!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. One of the bets formulas in nail polish world. :D

      Izbriši
  4. I've never tried NYX polishes! This one is such a lovely shade!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. You should one, if you'll have a chance. They're great.

      Izbriši
  5. krasna boja, ovakve baš i nemam :-(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Potem pa jo boš morala nabaviti. ;)

      Izbriši
    2. Točno, sem se spomnila. Če želiš kaj podobnega, She 279 je skoraj identičen.

      Izbriši
  6. Čudovita barva. Me malo spominja na Catrice Up in the air.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nista podobna. Lapis ima odtenek vijola v sebi, Catrice pa je čista modra. V bistvu je Lapisu bolj podoben S-he 279.

      Izbriši
  7. essence mi je pao na pamet čim sam ugledala sliku :)))

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3