Catrice Plum Play With Me

It's time for some plum today. This is Catrice Plum Play With Me. It's a plum cream shade. The formula is great, it's very easy to apply. For this swatch I used 2 coats. Unfortunatelly this is a discontinued polish. I made these swatches, when it was still available, but I just didn't have a chance to publish them before. If you like this polish, I can't say to you, which one is very similar to it, because in my stash I don't have a dupe to it, I think. 


Do you have it? Do you like it?

16 komentarjev

  1. I have it but I'm not that fond of it. It doesn't suit my skintone

    OdgovoriIzbriši
  2. Moj najljubši!:) Se mi pa zdi da ima Depend nek podoben odtenek vijolične.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Lepo. A res? Sploh nisem opazila. Hvala, da si povedala. Za druge, jaz pa res ne rabim še enega podobnega. :D

      Izbriši
  3. Moj najljubši lak :/ Grozno da so ga ukinili, meni ga je zmanjkalo in zdaj sem brez. Torej, moram najti duplikat...

    OdgovoriIzbriši
  4. Eden lepših vijoličnih odtenkov!

    OdgovoriIzbriši
  5. Beautiful color. :] I need something like that. :3

    OdgovoriIzbriši
  6. Pretty, but not very unique. I'm sure there are other alternatives available.

    OdgovoriIzbriši
  7. meni je krasan... čini mi se da jedan od mojih flormara jaaaaaako liči ovom ;-D

    OdgovoriIzbriši
  8. really pretty color! looks great on you

    OdgovoriIzbriši
  9. nevjerojatno kako na dnevnom svjetlu izgleda famozno, jedan je od najljepših lakova koje imam dok je u sjeni onak... prosječan!

    OdgovoriIzbriši
  10. It looks really beautiful on your nails!!

    OdgovoriIzbriši
  11. Meni jako liči na Thelmu od essencea iz twins kolekcije ;))

    OdgovoriIzbriši
  12. Krasen je, ampak na mojih nohtih Catrice laki sploh ne zdržijo - že naslednji dan se mi začnejo krušiti. Kar mi je grozno, ker odtenke imajo lepeee! In se komaj zaustavljam, da jih več ne kupujem. :)

    OdgovoriIzbriši
  13. I love purples and this is a very pretty shade!

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3