Monthly Hauls - March

March it's already over and it's time for me to overview my nail polish buys/swaps in last month. At the beginning of the month I went on a no buy, but I wasn't very successful, because after two week I bought 10 polishes in 3 days. I'm crazy I know. The newbies in my stash are:

Essence Season Of Extremes:
Little Miss Bright
On The Bright Side
Nude or What?
Did Someone Say Nude?
It's Two Bright  


Manhattan Liquid Metals 29Z
Manhattan Liquid Metals 77Z
S-he 279
Essence Wish List Secret
Essence Water Marble Peaches 
 

IsaDora Bonbon Mint
Catrice Welcome To Roosywood
Catrice Be Pool
Missly Leguan
Misslyn Dragonfly
Kinetics Starry Starry Night 


Swap with Nicole from Australia.


BYS Color Change Royal Blue
BYS Color Change Glitter Blue
Australis Speck-tacular
Ulta3 Pacific Fever
Ulta3 Kiwi Kaos


Swap with Nina from Bulgaria.

Catherine Arley 668
Catherine Arley 676
Catherine Arley 667
Catherne Arley 673
Catherine Arley 800
Catherine Arley 923


16 komentarjev

  1. sram te bilo, sad ćeš opet morati apstinirat :-p
    da samo znaš kako sam ja protekli mjesec bila dobra, kupila sam samo 3 laka, i baš sam ponosna :-D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha, upam, da bom lahko. Ko jaz enkrat prekinem no buy, ga redno prekinem. :)

      Lahko si ponosna nase, jaz ne vem, če bi zdržala, da bi cel mesec kupila samo 3 lake. :P

      Izbriši
  2. Missly polishes look really cool! I love them! How i wish, we would have these polishes here in turkey.. You re very lucky:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Misslyn polishes are great, but a bit expensive (5 € for 10 ml).

      Izbriši
  3. Lepe kupovine a pogotovo mi se svidjaju ovi iz Australije, divne boje

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Me veseli, da so ti všeč. So pa po novem BYS lakci na voljo tudi v Sloveniji.

      Izbriši
  4. Hehe, ja no buy še nikoli ni šel po načrtu ;D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Res je. Najboljše, da začnem počasi in omejim št. lakov, preden grem spet na no buy. :D

      Izbriši
  5. Veliko stvari za 'no buy month' ;)
    Že komaj čakam, da vidim še preostale swathce :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hja, na žalost mi no buy ni pisan no kožo. Enkrat bodo, upam, da bom zadolela poswatchat vse nove pridobitve zadnjih 3 mesecev.

      Izbriši
  6. Ooo, še en Kinetics! Navijam za swatch. :) HEhe, moj no buy se pa zaenkrat lepo drži ... hmmm, niti ne vem, kateri lak sem nazadnje kupila. Swapi so se zgodili, ampak pomoje razen za swap nisem kupila zase laka že od ... uh, ne spomnim se sploh. Se vidi da mi Essence nove kolekcije niso povšeči. :D Čeprav bom pri Fruity verjetno nekaj jih nabavila, itak.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pride swatch, čeprav ne morem zagotovo reči, kdaj. Veliko stvarčic je še za pokazat na blogu. ;) Upam, da bo zagotovo še ta mesec. :D Lahko pa ti že zdaj povem, da sem bila kar razočarana prvič, ker je precej redek in sem rabila 3 sloje, pa se je še vedno videla konica nohta. :(
      Uf, ko bi bila jaz kot ti. Ampak potem vidim nekaj, kar mi je všeč in se kar ne morem upreti. Najhuje je, ko grem nakupovat iz slabe volje, potem pade kar nekaj lakov. Vem, napaka, ampak potem se počutim boljše.
      Iz Fruity kolekcije pa bo nekaj tudi mojih, če mi uspe priti do njih. :)

      Izbriši
  7. Congrats, great hauls!! Aaa that's where they sell Catherine Arley, in Bulgaria! Gotta go there some day :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Love the CA holos! And I love your Catrice choices, I picked the same!

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3