An Old MU

I noticed, that I haven't post any MU for a very long time. Here is one older one, that actually should be blue, but it looks green. I don't remember exactly all the products, that I used here, but I know, I used Blue Hawaiin from Sleek Curacao palette and dark blue one from Sleek Storm palette. When I blended everything, it looked more green that blue. Oh, well. I know, it's very simple MU, but lately I don't wear any at all or it's very simple one. What do you wear lately on your lids?



Happy Easter, my dear readers. :)

11 komentarjev

  1. Zadnje čase sem kar obsedena z eye looki in jih zelo pogosto nosim, v vseh mogočih barvnih kombinacijah. Če se mi mudi, pa dam gor samo eyeliner, danes npr. Beauty UK pearl v odtenku purple haze. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. With coloured shadows simple is great! :D Happy Easter!

    OdgovoriIzbriši
  3. This is such a beautiful look!! :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lep in enostaven look.
    Jaz pa zadnje čase malo preizkušam nove stvari in kaj dejansko paše mojemu obrazu.
    Največkrat pa je kar eyeliner v različnih bolj nevtralnih barvah.

    Vesele praznike

    OdgovoriIzbriši
  5. Cute.

    Jaz pa v zemeljskih tonih zadnje mesece, sem dolgočasnica.

    OdgovoriIzbriši
  6. Bas je lepo :) ja uglavnom na ocima kombinujem brao i ljubicaste senkice, ili samo ajlajner

    OdgovoriIzbriši
  7. nice, i ja se volim igrat sa svojom curacao paletom, a sad je pravo vrijeme za izvlačenje ovakvih bojica *.*

    OdgovoriIzbriši
  8. Hi! I gave you the Blogger Appreciation Award, read more on my today's post :).

    OdgovoriIzbriši
  9. Thank you all for your sweet comments. It's nice to hear, what are you using for your eye make up :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3