Catrice In The Bronx

I haven't posted for some time now. Sorry for that, but I have some stressful days behind me. I hope, next will be better. 
First, some info about Black&White Nail Challenge. On Sunday I should post water marble manicure. I did one, but it was total fail, so I won't post it. I wanted to do another one, but then one of my nail broke and now they're very short. This means, I won't finish this challenge at this point. But I will, when my nails grow a bit.
Today I have for you one old swatch. It's Catrice In The Bronx, golden-brown shimmery shade. I actually like it very much. Here I used 2 coats. Unfortunately this shade is discounted, so you can't get it anymore.



18 komentarjev

  1. I hope that you feel better and that the days ahead are much better too!

    OdgovoriIzbriši
  2. Imam ga,imam ga,i prekrasan mi je ;)))

    OdgovoriIzbriši
  3. Trenutno volim sve sto je braon i ima shimmer, pa mi ovaj deluje mnogo dobro, ponovicu po milioniti put da jako zalim sto kod nas nema Catrice

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Saj če bi rada Catrice lake, lahko narediš kak swap in ti jih kdo priskrbi.:)

      Izbriši
  4. Moji prvi dve misli sta bili: čudovit je, hočem ga!!!! No če ga pa ni več u prodaji bom pa poskusila najti kaj podobnega, se mi zdi da je novi Browno Mars malce podoben temu, se motim?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sem naredila swatche, dokler je bil še na voljo, a mi jih na žalost ni uspelo prej objavit. :( Ja, Browno Mars mu je precej podoben, le da ima manj zlate v sebi (je bolj rjavkast).

      Izbriši
  5. i just got it few days ago, it was on sale xD I'm wearing it right now actually <333

    part of me♥mfashionfreak

    OdgovoriIzbriši
  6. It looks beautiful on sunlight. :]

    OdgovoriIzbriši
  7. Oh, it looks so beautiful on you! I have to wear it too sometime :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3