NOTD: Layering with Claire's and O.P.I

Today I have for you another layering manicure. Lately I'm not very inspired for nail art, so I wear mostly manicures, where I layer glittery or sheer polish over some creme or shimmery shade. Here I used one coat of Claire's 85709 and then I layered over one coat of O.P.I Austin-Tatious Turquoise. This combination is perfect. I wore it for three days, but then I had to remove it, because it chipped. O.P.I contains some purple shimmer and this combination looked duochrome indoor, but it was impossible to catch purple sheen on my camera. What do you think about this combination? I'm just in love with it.


10 komentarjev

  1. I think this combination is awesome! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni je zelo všeč :) Jaz imam tudi tega OPIja in mi gre na živce, ker je tako prosojen (3 plasti niso dovolj za popolno prekritost pri meni) in tale kombinacija zgleda res super!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, tale OPI je res zelo prosojen, ampak meni tudi sam zelo lepo izgleda. Je pa vsaj ena dobra stvar pri prosojnih lakih - da so super za slojenje. :)

      Izbriši
  3. Zelo lepa kombinacija. Je res problem z temi prosojnimi laki.

    OdgovoriIzbriši
  4. This is such beautiful polish!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Thank you all for your lovely comments. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Popolna kombinacija za današnje zimske dni ko imamo veliko sonca in se lahko blešči kot draguljček

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3