NOTD: Don't Forget Las Vegas

Today I have for you my yesterdays manicure. I was wearing Essence Forget Me Not from Blossoms etc. LE and Misslyn Las Vegas on my ring finger and thumb (layered over Essence). It's not very wintery manicure, but I was in the mood for something bright. I hope, you like it. :)

14 komentarjev

  1. Oh, meni pa se zdi ta manikura zelo zimska, tale Misslyn lakec mi deluje tak "zamrznjen". =) Super je!

    OdgovoriIzbriši
  2. I loveee Essence - Forget me Not. And the layering combo is gorgeous!

    OdgovoriIzbriši
  3. @zebra-nails: Thank you. :)

    @Kvacka: Zanimivo, meni pa se prav nič ne zdi zimska. Zanimivo, kako ljudje različno vidimo stvari. ;) Hvala. :)

    @Tinna: Hvala. :)

    @Lynn: Thank you. I love this Essence polish too very much.

    OdgovoriIzbriši
  4. o svidja mi se i izgleda mi bas zimski, inace mi je taj forget-me-not jedan od najdrazih lakova ikad

    OdgovoriIzbriši
  5. Very pretty! ♥ Forget Me Not! Unfortunately it was not available in my local supplier :(

    OdgovoriIzbriši
  6. I love it! I wish I had "Forget me not" because it looks amazing, but this collection didn't even show up here in my town :(

    OdgovoriIzbriši
  7. Baš je lijepo :)
    Nisam dugo ništa svijetlo plavo imala na noktima, trebala bih to promijeniti :D

    OdgovoriIzbriši
  8. Mislim da so žive barve super pozimi, še posebej zgodaj zjutraj ko se zbudim in v temi vidim nekaj svetlečega in živahnega ;)

    OdgovoriIzbriši
  9. @Lendoxia: Tudi meni je Forget Me Not eden najljubših lakov.

    @KimsKie's Nails: Thank you. Sometimes it happens that drogstores don't get certain LE. I've missed some great polishes because of that.

    @Mihaela: Hvala. :)

    @Elsa: This collection had great shades. By us it happens too sometimes, that we don't get certain collection. It's not nice, because Essence is getting better and better with their LE's.

    @Let's polish some nails: Hvala. :) Potem pa kmalu dat plavo na nohte.

    @MissDoll: Ja, se strinjam, tudi mene svetle barve spravlajo v dobro voljo.

    OdgovoriIzbriši
  10. tko kaže da se zimi ne smiju nosit vedre manikure ;-)
    baš dobro izgleda, odmah razvedri dan :-D

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3