My Favourite Polishes Of 2011 - Other Brands

Yesterday you saw the list of my favourite Essence nail polishes and today I'm going to show you the list of my favourite polishes from other brands. I used all these polishes at least two or three times as my manicure, some of them even more. I hope, you'll like them. Polishes are listed in no particular order.

Bourjois 10 Days 16
 

BeautyLine Deluxe 2


 Catrice Dirty Berry

Catrice I'm I Blue Or Green


Astor 70


 Bourjois 10 Days 18


Catrice I'm A Star


Misslyn Las Vegas


Alessandro Belle Mademoiselle


China Glaze Skyscraper

16 komentarjev

  1. LOOVVEEEE that teal/mint color! its so pretty!

    OdgovoriIzbriši
  2. I love the catrices, especially dirty berry :)

    OdgovoriIzbriši
  3. ovaj astor me podsjeca na H&M Blue my mind i to mi je presavrsena boja, jos vrijedan spomena je ovaj Skyscraper

    OdgovoriIzbriši
  4. Dober izbor! Vsi so prekrasni! ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. @LittleMonsterx14: I love this one too.

    @Lydz: Yes, they are.

    @Esra: Catrice has some great shades. I hope, they'll do more holos.

    @Lendoxia: Saj meni je isto. Skyscraper mi je verjetno najljubši od vse trenutno.

    @Anna: Hvala. Me veseli, da so ti všeč. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Prvi zgleda 'delicious', sadno in sočno ;)
    Najljubši mi je Dirty Berry, ker sem ga iskala celo večnost in po nekaj tednih sem le našla stekleničko, tale Misslyn je pa tudi čudovit (ga še nisem kupila, sem si pa pri Avonu naročila podoben odtenek, ko bom dobila paket bom videla ali je tale še vedno must have ;)
    Lepo se mej

    OdgovoriIzbriši
  7. @Mateja Mateja: Res je. Je še na voljo, tako da ga še lahko uloviš, če ga še nisi. :)

    @AnyRainbow: Yes, they are. :)

    @MissDoll: Prvi je bil eden mojih najljubših poletnih lakov. :)

    OdgovoriIzbriši
  8. prva dva nekako nisu moj đir, ali ostatak liste fantastično izgleda *.*

    OdgovoriIzbriši
  9. These are so beautiful!!! Wonderful choices! :D

    OdgovoriIzbriši
  10. Kar nekaj od teh je tudi meni zelo pri srcu. Drugače so pa vsi zelo lepi, in tisti ki jih še nimam, bodo najvrjetneje v prihodnosti kdaj pristali pri meni.

    Mimogrede, nominirala sem te za The Versatile blogger nagrado. Najdeš jo tukaj: http://mateja-nails.blogspot.com/2012/01/versatile-blogger-award.html

    OdgovoriIzbriši
  11. I am also passing the Versatile Blogger Award on to you :). But if you already have it let it be just the way to say that I like your blog very much :).

    OdgovoriIzbriši
  12. @nail crazy: Meni pa je ta barva prekrasna. Me veseli, da so ti ostali všeč.

    @Ashesela: Thank you.

    @Mateja: Hvala za nagrado.

    @zebra nails: Thank you. :)

    OdgovoriIzbriši
  13. I'm totally in love with Catrice Dirty Berry... <3

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3