Essence I'm A Viator

I don't know what's with me and brown lately, but i like wearing brown. I wore this one as my manicure right after I bought it. I don't know, what was wrong with me in those days, but I forgot to apply a base coat before I applied nail polish. That didn't happened to me for a long long time. It looks like a was a bit confused. But luckily polish didn't stained my nails.
I'm A Viator is a chocolate brown cream shade from Essence Legends Of The Sky TE. These polishes have a bit thicker formula, but application is good anyway. Here I used two coats.

18 komentarjev

  1. Super, sad moram još i po smeđu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vem, kako je, ko ti na stojalu nekaj ni všeč, potem pa vidiš swatch in te očara. :)

      Izbriši
  2. Lijepo ti stoji :)

    Mene baš nešto i nisu očarali lakovi iz ove kolekcije, mislim da ću sve preskočit.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. Meni so bili tudi manj všeč, kot na promocijskih slikah, ampak 3 sem si le privoščila. :)

      Izbriši
  3. What a delicious looking brown (now I want chocolate!!) :D. Lovely!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you. I hope you've got your chocolate. :)

      Izbriši
  4. Jaz pa rjava ne greva skupaj nikakor. Všeč mi je zelo ;). Imam 3 rjave lakce doma in nikoli uporabljene. Tudi modni kosi v rjavi so mi všeč, pa nimam v omari niti enega, ker nebi nosila..čudna sem ane?
    Anyway lakec mi je prekrasen na tvojih nohtih! <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne, sploh nisi čudna. Tudi meni so določene stvari (laki, obleke, čevlji ...) zelo všeč, ampak za nekatere sem prepričana, da jih nikoli ne bi nosila. Kar pa se lakov tiče, jaz si zadnje čase na veliko kupujem zelene lake, nosim pa jih čedalje manj.

      Izbriši
  5. Tale je pa hecna, da pozabiš base coat ;)
    Jaz še vedno iščem popoln rjav odtenek, tale me nekako ni prepričal ampak tebi lepo paše

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, tole se mi še ni zgodilo, odkar sem postala lakoholik.
      Meni pa je tale odtenek zelo všeč, je edinstven v moji zbirki (je pa res, da imam zelo malo rjavih lakov). Upam, da boš kmalu našla popoln rjav odtenek. ;)

      Izbriši
  6. Dobar je, nije klasicna braon boja, jako lepa nijansa

    OdgovoriIzbriši
  7. Res je. Spominja na čokolado. :)

    OdgovoriIzbriši
  8. This is much more interesting than I expected, it looks great on you! Maybe I'll check these polishes if I find a display!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. It looks very beautiful on nails. When you'll find a display, you'll see, which polishes do you like. :)

      Izbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3