O.P.I. Mermaid's Tears

This is the first O.P.I. polish, that I've tried. I bought it in Müller, when it was 40 % off. By us are these polishes very expensive, they costs around 13 €. Mermaid's Tears was a part of Pirates Of The Caribbean collection. I'm glad, that I have at leats one polish from this collection, because I love Pirates Of The Caribbean. 
Mermaid's Tears a beautiful green shade. Formula was a bit watery, I needed three coats to make it opaque. The application didn't cause me any problems. I love this polish, I don't think I have similar color in my stash and I love green. Dou you have this polish? What do you think about it?

14 komentarjev

  1. I don't have it, but I want it! :) Beautiful shade :)

    OdgovoriIzbriši
  2. This color is very beautiful....I want to buy it :-)

    http://mylovelyworld9.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Lep je! Jaz pa vedno zgrešim te OPI akcije, grrr :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Mah nori so, 13€?!? pretiravajo!! Drugače je pa prekrasen odtenek! Sem videla zadnič to znižanje, pa ni blo nobenega meni lepega odtenka..:( tako da še vedno nimam nobenega OPIja :((
    si imela res srečo ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. nádherná barva♥

    her-guess.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Thank you all for your lovely comment. :)

    @Anna: Da, cene so zelo visoke, še ko je bilo znižanje, so se mi zdeli predragi, a sem se vseeno odločila, da si privoščim kak odtenek. Po moje je najboljše priti do OPI-jev s swapom, ker se jih pri nas ne splača kupovati.

    OdgovoriIzbriši
  7. Prelepa je boja! Jel imas mozda Essence Replay? Bas me zanima da li lice, ovaj mi se jako svidja ali slicnih boja imam vec previse, pa mi glupo da jos i njega kupujem, kod nas su oko 10e sto je takodje mnogo.

    OdgovoriIzbriši
  8. Sem ju primerjala v stekleničkah in si nista podobna. Mermaid's Tears je bolj "dusty green", če se lahko tako izrazim, Replay je bolj živahne zelene. Ampak za 10 € se ti ga ne splača kupovati. Bolj se ti splača kak swap ali pa če se ga da na ebayu najti ceneje.

    OdgovoriIzbriši
  9. danas sam ih gledala u sephori i da kostali su 98 kn :S previse.

    my blog♥mfashionfreak

    OdgovoriIzbriši
  10. Da, na žalost so predragi. :(

    OdgovoriIzbriši
  11. I own one, and it´s one of the most beautiful colors I ever used, looks amazing on your nails.

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3