My Favourite Nail Arts Of 2011

This year I was doing quite a lot of nail art. Some I loved and with some I wasn't satisfied the most. I choose 7, that were my favourite. In this post they're in order as they were published on my blog. It's also very interesting to see, how did my nail shape change. At the beginning of the year it was more rounded and now it's more square.I hope, you like these. :)















9 komentarjev

  1. Same čudovite manikure <3 Upam da boš objavila še novoletno, z veseljem bi jo vidla :)
    Srečno 2012!

    OdgovoriIzbriši
  2. meni je snijegovic najbolji od ovih ^_^ sretna nova :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni so najbolj všeč rumene črte <3

    P.S.: Nominirala sem te za VBA: http://moonchild666.blogspot.com/2012/01/versatile-blogger-award.html xx

    OdgovoriIzbriši
  4. krasne su mi sve :-D
    sretna ti nova draga :-D

    OdgovoriIzbriši
  5. @marox79: I love that one too.

    @Suzi: Thank you. :)

    @Summer: Hvala. Bom objavila danes, ampak bila je zelo preprosta. :)

    @Lendoxia: In najbolj primeren za ta čas (čeprav je pri nas kar toplo).

    @moonchild: Preproste in lepe, zato sem jih nosila več kot enkrat,

    @nail crazy: Hvala. Srečno novo leto tudi tebi. :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3