Kinetics Coral Sea

I found Kinetics polishes in Beauty World in Murska Sobota and I had to tried them. The bottles are big, they contain 15 ml of polish, which is rare by us (usually the bottles contains 10 ml of polish). The first one I tried was Coral sea. It's jelly coral shade with golden glitter. I used two coats, but now I see I should use one more, because nail line is still visible. But I don't remember VNL in RL. Maybe it's just a camera. I think, these costs 4 €. Well, for 15 ml that isn't a lot.


Do you have any KInetics polish? What are your experiences with them?

9 komentarjev

  1. Kaaaj, Kinetics v Sloveniji?? Resno? Kakšna pa je kaj izbira? Jaz sem jih preizkusila kar nekaj, od kolegice, še več jih imam na WL in bi jih res rada enkrat videla v živo in pogledala kakšni so. :) Sicer pa imam z njimi zelo lepe izkušnje, ja, dobri laki so.

    OdgovoriIzbriši
  2. Da, našla sem jih v Murski Soboti, zdaj pa ne vem, kako je kaj po drugih Beauty World drogerijah. Imajo kar nekaj zanimivih odtenkov, na pamet ti ne znam povedati, koliko, ker sem bolj na hitro pogledala. Vzela sem tri, vsi so mi všeč, bom pa zagotovo šla še večkrat in bolj podrobno pogledala, katere odtenke vse imajo.

    OdgovoriIzbriši
  3. It's wonderfull color and very pretty nails...
    I love your blog... ;))

    http://jeckamakeupbeautyandfashionpalace.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. nisam probala, lakić nije loš, glitteri definitivno poprave stvar ;-D

    OdgovoriIzbriši
  5. Wau krasen je. In tud nohte imaš lepe!

    OdgovoriIzbriši
  6. @Jecka: Thank you. :)

    @nail crazy: Jaz sem ga vzela ravno zaradi glitterjev, drugače ga ne bi, ker imam veliko coralnih lakov.

    @Ana: Hvala. :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Še nikoli nisem slišala za tole znamko, a tile beauty worldi so tuševe drogerije?

    OdgovoriIzbriši
  8. Ne, to so samostojne drogerije, v MS je Beauty World v Interšparu. Nisem ziher, čigava znamka je to, ampak piše, da so narejeni v EU.

    OdgovoriIzbriši
  9. Mislim, da so Kinetics sice britanski, vsaj takrat sem dobila odgovor iz Anglije. Moram najti nek Beauty World v bližini, res me firbca, če imajo barve z moje WL. :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3