Feels So Good With Alluring Night

Today I have my old manicure for you with top coat from Remix You Style Feels So Good, which I love. It gaves such a great effect on nails. I applied it over Catrice Alluring Night from Welcome To Las Vegas LE collection. 


Do yo have this top coat? Do you like it?

8 komentarjev

  1. Ja, imam ga tudi jaz in zelo mi je všeč! <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Nemam ovaj ali imam jedan Golden rose sličan :)
    Ali zato nemam onaj Dance, moraću kupit jer je preprelijep :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivno :)))

    Ja nemam ništa iz Re-mix kolekcije, kod mene se nije ni pojavila. :(((

    OdgovoriIzbriši
  4. Kul kombinacija. Tile topperji so zakon ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. tudi jaz ga imam trenutno na nohtih :)

    OdgovoriIzbriši
  6. @Kvačka: Meni tudi. :)

    @Let's Polish Some Nails: Če imaš že podobnega, tega res ne rabiš. ;) Upam, da ti uspe dobiti Dance nadlak. :)

    @Lalica: Škoda. Mogoče se še bo.

    @Ana: Se strinjam.

    @Tinna: Krasno. :)

    OdgovoriIzbriši
  7. I have this Top Coat and i love it!

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3