Catrice I Wear My Sunglasses At Night

Today I have for you some old swatches of Catrice nail polish I wear My Sunglasses At Night. Look, how beautiful looks this polish in the bottle.


After I applied it on my nails, I was dissapointed. I didn't like, how it looked on my nails. This polish has a black base with multicolored glitter. I like this idea, I only wish that glitter would be more visible on nails. Application was ok, I used two coats. I'm not sure, if I'll ever wear it again. 


Do you have this polish? What do you think about it?

13 komentarjev

  1. Ga imam, pa je še vedno med nesprobanimi. Uh, pa ravno zaradi čudovitega izgleda v steklenički sem ga kupila, res bedno, če izgine na poti do nohtov. :(

    OdgovoriIzbriši
  2. Iz istega razloga sem ga kupila tudi jaz. Meni osebno se zgi glitter premalo viden, mogoče bo pa tebi dovolj. Saj boš videla, ko ga boš probala.

    OdgovoriIzbriši
  3. nemam i odustala sam od kupovine nakon prih swatcheva, ipak ne kupujem lak da bi ga gledala u bocici

    OdgovoriIzbriši
  4. Imam ga, ampak jaz sem pa pravzaprav kar precej navdušena nad njim, tudi ko je na nohtih! :) Verjetno zato, ker sem pred tem kupila en Catrice lakec iz stare kolekcije (Almost Black) in je imel čudovit vijoličen šimer, ki pa se na nohtih sploh čisto nič ni videl. Pri tem lakcu pa se bleščice vidijo vsaj majčkeno in že to mi je všeč.
    Moj nasvet - premaži ga še s katerim drugim lakom, ki vsebuje večji gliter, pa boš imela 2 velikosti bleščic in morda te bo pa to navdušilo. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. I had your same thought! When I applied it and looked at my nails I was kinda "WTH?". It looks just plain and not really a glitter bomb. Not sure if I'll ever wear it again.

    OdgovoriIzbriši
  6. I was about to buy this polish too,but then I read many negative comments about it and I decided to let it go. Apparently I did well...but it's a pity because in the bottle it really looks amazing :(

    OdgovoriIzbriši
  7. Mene črni nekako ne pritegnejo, tudi če se mavrično svetijo ne ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. Na suncu i na makro fotkama je tako prelep, ma savrsen, steta da nije takav i inace

    OdgovoriIzbriši
  9. Mene ne prepriča niti v steklenički. Sem ugotovila, da sem "nesrečna" če imam take temne barve na nohtih.

    OdgovoriIzbriši
  10. @Lendoxia: Se čisto strinjam z napisanim. Zame je bil to zgrešen nakup.

    @Kvačka: Hvala za nasvet, ampak mislim, da ga bom podarila nekomu, ki mu bo všeč.

    @Simona: I won't wear it again. I think I'm going to give it to someone.

    @Elsa: It looks beautiful in the bottle, but not on the nails.

    OdgovoriIzbriši
  11. @MissDoll: Jaz pa včasih sem pri volji za črno, ampak bolj redko.

    @hermetic: Da, na žalost. Če bi bil tak kot v steklenički, bi izgledal prelepo na nohtih.

    @Mateja: Jaz tu pa tam sem pri volji za črn lak, ampak redko. Jaz pa še nisem ugotovila, da bi me temne barve spravljale v slabo voljo. Včasih prav pašejo, sploh kake vampy (ampak da ni glih ćrna).

    @Estrelinha: Thanks. :)

    @Let's Polish Some Nails: Vsaj nekomu je všeč. :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3