Winted Edition: Snowflakes


Today I'm starting with my Winter Edition series. I decided to do some manicures, inspired by a winter and publish them every Monday. I'm planning to do four of these Mondays, but if I'll have more ideas, I'll do them more. 


For first winter manicure I decided to do snowflakes. I think they're most connected with winter. First I painted my nails with blue, than sponged white on the tips (right corner) and a bit silver over it, added some glitter and draw one snowflake on each nail with silver. In the end I added TC.


I love this manicure. It looked so good in RL. I'm definitely going to do it again. 


What do you think about this manicure? Do you like it?

10 komentarjev

  1. Ooo, zelo lepo! :) Si kar zaželiš sneg! :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Luškan nail art. Čisto zimski. Si sploh ne znam predstavljat, da je je že december skoraj tu, zunaj pa sije sonček in je prav prijetno.

    OdgovoriIzbriši
  3. Lušno :) Pa nohti so ti že zelo zrasli <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Thank you all for your lovely comments.

    @Mateja: Da, včeraj je bilo res lepo, ko je sonce sijalo. Upam, da bo še večkrat tak dan.

    @Ina: Da, zdaj skušam kar držati tole dolžino, čeprav se mi zdi, da so še vedno krhki.

    OdgovoriIzbriši
  5. joj, tako su uvjerljive da mi je sad hladno, čini mi se da miriše snijeg ;-D

    OdgovoriIzbriši
  6. Sneg mi je všeč le na nohtih, upam, da ga pri nas še en čas ne bo.

    OdgovoriIzbriši
  7. Odlicno je :)
    Slika sa medom mi je preslatka :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3