S-he 310

Sorry for the lack of posts lately. I'm study a lot, because I have two exams this week and I'm just not in the mood for writing posts. I probably won't post a lot this week or anything until friday, when I'll finish with my second exam. But I have sooo many things to show you. Well, I'll post more next week. 

Today I have for you S-he 310, bright green shimmery shade. Unfortunately shimmer isn't that visible. I already showed you one manicure with it here. I don't really like, how it looks on me. I didn't have any problems with application. Here I used two coats, but as you can notice on photos, is the application uneven, so another coat would be necessary. I think I would like this shade more, if the shimmer would be more visible.

11 komentarjev

  1. Totalno me podsjeca na Catrice sold out forever :) Prekrasan je :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Beautiful! I like minty green :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Srečno na izpitih! Lakec ti pa v resnici zelo pristoji, ne glede na to, da ti ni všeč. ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. divan je :) slazem se sa Irena B :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Veliko sreče na izpitih, oz da dobiš vparanja katera znaš odgovoriti :)
    Drugače pa je to čisto poseben lakec. Ga imam tudi sama, pa mu dam premalokrat priložnost.

    OdgovoriIzbriši
  6. @Biba: Hvala. :)

    @Irena: Tega nimam, tako da ne bi vedela.

    @Mina: I'm glad, you like it. ;)

    @Kvacka: Hvala, upam, da bosta izpita uspešna. Z nadgradnjo bo izgledal super.

    @Anibani: Hvala. :)

    @ninnette: For me the color is't bad, I just don't like, how it looks on me.

    @Mateja: Hvala. Če ti je všeč, mu pa moraš kmalu spet dati priložnost, da zasije na tvojih nohtih. ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Jao, kako sovražim te lake, ki vbistvu imajo šimer, pa se ga ne vidi. It0s either creme or shimmer. Srečnje poti ni. -.- V krem verziji bi bil čudovit!

    OdgovoriIzbriši
  8. Jaz sem dejansko mislila, da je kremast, ko sem ga kupila. Potem sem šele ugotovila, da ima šimer, ko sem ga od bližje pogledala. Tudi meni niso všeč laki, ki imajo slabo viden šimer.

    OdgovoriIzbriši
  9. Joj, kako dobro izgleda na tebi ovaj lak :) Srecno s ispitima!

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3