Essence Crack Me! Blue

Essence crackle polishes are not the best, I've tried, but I have to say that the blue one has much better formula than the black one and it crackle better. Dark blue shimmery polishes are my big love and when I saw Essence is going to release crackle polish in this color, I said: Yes, please! The formula it's a bit sheer and you have to apply thinner coat, so that crackles nice. But it looks gorgeous. As a base color I used Deborah Milato Pret A Porter Celestial Sky. What do you think? Do you have Crack Me! Blue?


7 komentarjev

  1. nemam i uvjeravala sam se da mi ne treba, sad vise nisam toliko sigurna :)

    OdgovoriIzbriši
  2. nemam modri crackle... ali bih ga uskoro možda mogla i imati... sviđa mi se kombinacija i sasvim uredno puca :-D

    OdgovoriIzbriši
  3. @ninette: Yes,it does. :)

    @Lendoxia: Zame je temno plavi crackle must have.

    @nail crazy: Proti črnemu prekrasno razpoka.

    OdgovoriIzbriši
  4. Obožujem te istobarvne crackle kombinacije :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Modrega nimam imam pa srebrnega in sem kar zadovoljna. Je kar precej opazen in trenutno ga imam na nohtih in mi izgleda kot počena jajčna lupina ;) ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. @moonchild: Jaz tudi. :)

    @MissDoll: Hehe, zanimivo. Jaz srebrnega nimam, ampak mogoče si ga kmalu nabavim. :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3