Deborah Milano Pret A Porter Knock Out Violet


Today I'm showing you one very beautiful purple polish from Deborah Milano Pret A Porter collection. It's called Knock Out Violet and it's dark purple shade with purple and blue shimmer. It looks gorgeous on nails. If you are a purple lover, you have to have this in your stash. It's unique to me, because I don't have any similar shade in my stash. The aplication was good and it was opaque in two coats. What do you think? Do you like it as much as I do?

6 komentarjev

  1. Ajooooj,kako je lijep!!!!U boćici mi nije bio ništa posebno,pa ga nisam ni kupila,a sada mi žao.....

    OdgovoriIzbriši
  2. I can't say that I'm a purple lover, but I like this one very much :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Uf, ja ne znam stvarno sta sa mnom nije u redu, imam ovaj lakic od maja meseca i jos ga nisam probala. A sve mi se cinio da je dupe za OPI Ink kojeg nemam, super je boja, sad si me podsetila na njega

    OdgovoriIzbriši
  4. @Aurora: Res je. :)

    @Nina: Tudi meni v steklenički ni izgledal lep, ampak ko sem ga dala na nohte, me je usupnil. A pri vas se teh lakov več ne dobi? Mislim, da so pri nas še vedno na voljo.

    @zebra-nails: Because it's beautiful shade.

    @hermetic: Jaz sem ga tudi kupila že pred časom in sem ga probala komaj zdaj. Mogoče pa je problem v tem, da imamo preveč lakov za preizkusiti in ne morejo priti vsi naenkrat na vrsto (vsaj pri meni je tako). :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3