Essence Viva La Green


Viva La Green is a shade from new Essence Color&Go assortment. It's a bright green cream polish. The application is good, as by others Color&Go polishes. Here I use 2 coats. If you're a lover of green polishes, then I suggest you to get this one.

12 komentarjev

  1. Res je, ampak mislim, da bodo taki svetlejši odtenki kul tudi v hladnih dneh za popestritev manikure.

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako lep odtenek! Ampak jaz bi čez definitivno dodala črn cracking lak(sem že prav obsedena z njimi)..Drugače pa morem čimprej do mullerja ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Mislim, da bi s črnim crackle lakom prav lepo izgledal, ampak jaz bi verjetno dala prej prek kak glitterček kot crackle lak.

    OdgovoriIzbriši
  4. Lici mi mnogo na njihov Replay, inace jako lepa boja

    OdgovoriIzbriši
  5. fantastična bojica :-D
    kako je nisam primjetila :-(

    OdgovoriIzbriši
  6. Včasih se zgodi, da na stojalu spregledaš super odtenek. Meni se dogaja, da mi je lak v trgovini všeč, doma pa ne ali pa obratno. Svetloba v drogerijah naredi svoje.

    OdgovoriIzbriši
  7. @hermetic: Laka nista enaka. Replay je svetlejši, VLG pa je bolj živahne zelene.

    OdgovoriIzbriši
  8. Thank you for following my blog! I love yours, and i'm an annonimous follower of yours for a while, I love it, and I think you have one of the most beautiful nails i've ever seen!
    A big hug.

    OdgovoriIzbriši
  9. Thank you for your kind words. I'm always glad, that someone enjoys reading my blog. I'm pretty proud on my nails now, because they have good shape and are quite strong. Not as strong as they could be, but enough.

    Btw, I like your blog too, that's why I follow you.

    OdgovoriIzbriši
  10. Preeeeeeelep je...Kad se ovaj lakic pojavio?

    http://jeckamakeupbeautyandfashionpalace.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3