Catrice Blues Brother Vol. II

Blues Brother Vol. II is one of the new Catrice polishes. It's a dark blue shimmery shade. The application is not one of the best. By this polish is better to have less polish on brush than more or there is a lot of clean up. Here I used 2 coats.


Did you noticed, than on these photos are two shades? I bet, you haven't. I applied Catrice It Blue My Mind on my ring finger and Blues Brother Vol. II on all others. Here is the comparison between polishes in the bottle. You can click on photo to make it bigger. You'll see, that there are some differences between them. 


In the sun the difference between these polishes isn't visible, but in the shade you can see, that they are not the same. The base color is the same, but the shimmer is what makes them different. Blues Brother Vol. II has bigger shimmer. I prefer It Blue My Mind, because it's more pigmented and easier to apply. 


And a close-up look. 


If you have It Blue My Mind, you don't need Blues Brother Vol. II. It does have beautiful shimmer, but that's it. It Blue My Mind has much better formula. Unfortunately they discontinued it, but I think Blues Brother Vol. II isn't the best replacement for it.

What about you, did you try Blues Brother Vol. II? What do you think about it?

9 komentarjev

  1. Skoro isti! Jedino taj shimmer koj ih razlikuje. Ali da nisi rekla nikada ne bi skužila razliku :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaz sem bila kar presenečena, ko sem ju videla na soncu, ker mi v stekleničkah nista delovala ista. Na soncu ju ne bi mogla ločiti, če ne bi vedela, katerega sem kam nanesla. A mi je It Blue My Mind bolj všeč in bo kar ostal moj ljubljenček med modrimi šimrastimi odtenki.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi jaz na začetku nisem videla razlike in s like mi izgledata precej podobno. Na srečo imam IBMM (no ubistvo ga ima sestra) in ga lahko uporabljam ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Če ti kdo ne pove, ne opaziš, ker sta si tako podobna. Super, da ga imaš, ti ga kar uporabljaj, ker je prekrasen na nohtih. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. šteta, na fotkama su mi se činili sasvim identični... to samo znači da moram čuvati svoj stari lakić ;-D

    OdgovoriIzbriši
  6. Meni je blue my mind eden izmed lepših temno modrih lakov! prekrasen je. Tale drugi pa pri primerjavi bi se raje za bmm odločla ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. imam Blues Brother Vol. II, al nekako je cudan kad se stavlja. al oprosteno mu je radi predivne boje :)

    OdgovoriIzbriši
  8. @NC: Meni je kar žal, da so ga ukinili, bil je eden njihovih najboljši lakov, tako kar se tiče barve kot tudi kar se tiče formule. Ampak ne ga čuvati tako zelo, da si sploh ne bi lakirala nohtov z njim. ;)

    @Anna: Se strinjam, meni tudi, pa jih imam kar precej.

    @njinja_666: Meni se zdi preveč tekoč in se mi razliva po obnohtni kožici, zato potem raje nanašam zelo tanke sloje. Barva je res super, ampak njegova formula mi ni všeč.

    OdgovoriIzbriši
  9. da, definitivno je lakse stavit ga u tanjim slojevima

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3