Oops, I did it again ...

I was hauling like crazy in Ljubljana. Here is, what I've got. A bunch of stuff. Enjoy in photos.


This is what I've got from Essence Natventurista LE collection.


And I've bought almost a whole Essence Urban Messages LE collection.


I'll try to do swatches ASAP.

14 komentarjev

  1. Uh, si pa zapravljala. :) Se že veselim swatchev. :) Edino, kar si mogoče želim iz natventuriste je blush, pa še to ne vem, če ga ravno rabim, ker jih imam dosti. :D Drugače me pa nista ravno ganili. :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Zapravljala sem kot nora. :$ Ko sem videla celotno kolekcijo Urban Messages na stojalih, mi je srce začelo kar razbijati, ker sem si to kolekcijo zelo želela. O blushu pa slišim različne odzive, jaz pa svojega še nisem preizkusila. Bom probala čim prej objaviti swatche.

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni je ta blusher en velik bruh.
    Upam pa, da še ujamem Urban Message. Bi imela kar nekaj stvari.

    OdgovoriIzbriši
  4. Sem videla tvoj post. Moram ga še jaz probati in videti, kako bom zadovoljna z njim.

    OdgovoriIzbriši
  5. Oh wow mega haul!! Can't wait to see swatches

    OdgovoriIzbriši
  6. aj, kako su mi lepi ovi essence lakovi, Urban Messages zuti mi se izdvaja, jedva cekam swatcheve :)

    OdgovoriIzbriši
  7. A great haul!!
    Have fun with all this!

    OdgovoriIzbriši
  8. Super haul,čekam swatcheve ;)))

    OdgovoriIzbriši
  9. @Une Ruxi a Paris: Thank you. Swatches will be soon.

    @hermetic: Swatchi bodo kmalu, jutri ali pojutri, odvisno, kdaj mi uspe urediti slike.

    @rock-or-not: Thank you. :)

    @Nina: Hvala. Kmalu. :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Si pa res na veliko zapravljala. Se že veselim swatchev!

    OdgovoriIzbriši
  11. Ajmeeeeeeeeeeeeee... sve lakove iz UM si kupila. Nadam se da ću i ja... Sad nam brzo swatcheve pokaži ;)

    OdgovoriIzbriši
  12. Wow, to pa je en super ups =)
    Js že dolgo nisem toliko nakupila naenkrat zase =)

    OdgovoriIzbriši
  13. kako si zločestaaaaaaaa :-p
    tko zna kad će do nas doći :-(
    brzo to poswatchaj, u slučaju da ih ne trebam baš sve kupiti :-)

    OdgovoriIzbriši
  14. @Mateja: Natventuristo bom verjetno objavila še danes, samo post še moram napisati, Urban Messages pa jutri ali pojutri.

    @Lalica: Ja, kar vse sem vzela, so mi zelo všeč.

    @colorfulbottle: Sta me premamili obe Essence kolekciji, pa sem res zapravljala kot nora. :$

    @nail crazy: Saj pridejo. Swatchi bodo danes in jutri.

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3