Essence Hard To Resist

Dark blue shimmery polishes are my weak point, so I had to add Hard To Resist to my collection. 


Do you see, how beautiful it is? The application was great and I used two coats for this swatch.


I also like, how it looks indoors. It's beautiful blue, that doesn't look black indoors, which is great.


What do you think about it? Do you like dark blue shimmery polishes?

16 komentarjev

  1. It's gorgeous!! I love dark blue polish's :)

    OdgovoriIzbriši
  2. wow, prekrasan :-D
    interesantno kako lakove ocjenjujem po swatchevima a ne po izgledu na polici... nije mi uopće upao u oko... ali sad definitivno je ;-D

    OdgovoriIzbriši
  3. @Nail Design: Thank you. I love them too.

    @nail crazy: Jaz tudi ocenjujem lake po swatchih. Že veliko lakov sem kupila na ta način, da mi na polici ni padel v oči, ko pa sem videla swatch, sem ga morala imeti.

    OdgovoriIzbriši
  4. Že odkar vem zanj je na mojem WL, pa ga še sedaj nimam.. Čudovit je! :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Zdaj pa bo res treba počasi nove Essence stvari kje poiskat. Jih imam kar nekaj na WL, vključno s tem lepotcem :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Beautiful color! I can´t resist dark blue polishes either :D

    OdgovoriIzbriši
  7. @nuusheft: Glede na to, da je del stalnega asortimana, imaš še čas, da ga kupiš. :)

    @Biba: Jaz sem jih nekaj že vzela, nekaj pa jih je še tudi na moji WL, tako da bo verjetno kmalu spet sledil obisk Müllerja. :)

    @Theodora: Dark blue polishes are something special to me. I think they go with everything. :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Prelep je, uistinu hard to resist :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Lušen je :D Ampak imam podobnega od Catrice, tako da mislim, da se bom vzdržala.. (upam!! :P)

    OdgovoriIzbriši
  10. Jako je lijep,ali imam već nekoliko lakova koji su skoro identični ovome,pa mislim da ću ovoga preskočiti ;))

    OdgovoriIzbriši
  11. obozavam plave opcenito, ako je tamni i shimmerasti to mu je samo plus :) ali trenutno se klonim kupovanja takvih jer ih vec imam prilicno

    OdgovoriIzbriši
  12. @Aurora: Res je. :)

    @Let's polish some nails: Ena najlepših.

    @lunca: Jaz imam doma ene du@cat podobnih lakov, ampak se mu nisem mogla upreti, kot že samo ime pove. ;)

    @NIna: Potem si dobra, če ti bo uspelo, meni ni. :)

    @Lendoxia: Jaz se mu nisem mogla upreti, čeprav imam že cel kup podobnih odtenkov. Ne vem, ampak ta barva mi je naravnost prekrasna.

    @Anna: Se strinjam. :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your sweet comments, I appreciate every one of them. <3